  • 1. Data: 2010-04-11 10:45:05
    Temat: urzadzenie wielofunkcyjne
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Potrzebuje kupic nowe urzadzenie wielofunkcyjne (atrament), uzywany do tej
    pory Canon zepsul sie i nikt nie chce go naprawic.
    Mam tylko 2 wymagania: stosunkowo niska cena zakupu i tania ekspoatacja
    (tanie zamienniki wkladow). Wydajnosc czy jakosc wydrukow nie ma zadnego
    znaczenia.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2010-04-11 10:54:36
    Temat: Re: urzadzenie wielofunkcyjne
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik adam napisał:
> [...]
    > Mam tylko 2 wymagania: stosunkowo niska cena zakupu i tania ekspoatacja
    > (tanie zamienniki wkladow). Wydajnosc czy jakosc wydrukow nie ma zadnego

    Wielofunkcyjne brothery

  • 3. Data: 2010-04-11 10:59:23
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-04-11 12:45, adam pisze:
    > Witam
    > Potrzebuje kupic nowe urzadzenie wielofunkcyjne (atrament), uzywany do tej
    > pory Canon zepsul sie i nikt nie chce go naprawic.

    Jest o tym świeży, długi i dość wyczerpujący wątek na grupie.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 4. Data: 2010-04-11 11:13:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zielony bazyliszek b...@a...pl ...

    > Wielofunkcyjne brothery

    i cały watek sprzed tygodnia :)

  • 5. Data: 2010-04-11 11:25:16
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

> [...]
    > Mam tylko 2 wymagania: stosunkowo niska cena zakupu i tania ekspoatacja
    > (tanie zamienniki wkladow). Wydajnosc czy jakosc wydrukow nie ma zadnego

    Brother DCP-365CN

  • 6. Data: 2010-04-11 11:38:21
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-11 13:25, Nex@pl pisze:
    > Brother DCP-365CN

    A działa pod Windows 7?

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-04-11 11:44:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    http://www.brother.pl/

  • 8. Data: 2010-04-11 12:44:37
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    adam pisze:
> [...]
    > Mam tylko 2 wymagania: stosunkowo niska cena zakupu i tania ekspoatacja
    > (tanie zamienniki wkladow). Wydajnosc czy jakosc wydrukow nie ma zadnego

    Dopiero co było.
    ;)

    Wielofunkcyjny Brother, DCP jeśli nie potrzebujesz faxu, MFC jeśli
    potrzebujesz.
    Zamienniki śmiesznie tanie, sprzęt całkowicie bezproblematyczny.
    Jeśli chcesz zupełnie tanio, system stałego zasilania (CISS) za około 70
    PLN kupisz, a potem pół litra atramentu taniej niż oryginalny wkład.
    ;)

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 9. Data: 2010-04-11 14:38:05
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeśli chcesz zupełnie tanio, system stałego zasilania (CISS) za około 70
    > PLN kupisz, a potem pół litra atramentu taniej niż oryginalny wkład.

    Dzieki wszystkim za odpowiedz
    pzdr
    Adam

  • 10. Data: 2010-04-11 15:34:41
    Od: Gupik <gupik222@NIE_CHCE_SPAMUgazeta.pl>

    Canon MP550\560 , ten 2-gi ma bezprzewodową kartę sieciową, i tez tanie
    zamienniki [ www.dodrukarki.pl/zamienniki_idc=49_256_2845_386.htm
    l ]