-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Mon, 27 Dec 2010 00:04:41 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: urządzenie do ciągłego pomiaru parametrów akumulatora
References: <4d17ab02$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d17ab02$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 39
Message-ID: <4d17ca06$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.155.216
X-Trace: 1293404678 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2485 83.27.155.216:17905
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2337708
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-26 21:52, bagno pisze:
> Czy przetworniki z tych kontrolerów dadzą radę ? Chciałbym mierzyć prądy od
> 30mA do około
> 10A i napięcia od 8 do 16. Chciałbym uzyskać dokładność do około 10mA i
> 0,1V.
Prądy rozładowania to dochodzą do kilkuset A jeżeli chcesz mierzyć
całość, a i tak mogą przekraczać 100A nawet jeżeli pominiesz obwód
rozrusznika (chociaż to zależy od ilości odbiorników prądu).
Co prawda nie jak samochód stoi, ale nie wiem czy chcesz uziemiać
samochód na czas swoich badań.
Do tego jak chcesz robić taki pomiar to jeszcze powinieneś uwzględnić
pomiar prądu ładowania.
Jeżeli pomiar zrobisz z pominięciem obwodu rozrusznika, to powinno się
to dać zmierzyć - musisz wpiąć jakiś opór na tyle duży żeby Ci nie
zabrakło dokładności pomiaru, a na tyle mały żebyś nie wprowadził
jakiegoś istotnego spadku napięcia.
Natomiast jestem pewien że to co rozładowuje Ci akumulator to nie jest
coś co nagle uruchamia się po godzinach stania i zjada Ci akumulator, a
zapewne albo bierze ten prąd ciągle, albo powoduje niedoładowanie
akumulatora podczas pracy silnika.
I nim wykonasz, przetestujesz, skalibrujesz to swoje urządzenie, to jak
się zabierzesz do sprawy od tej strony od której należy, to już dawno
będziesz miał problem zlokalizowany i naprawiony.
> Ma to sens robić ? Może ktoś zna mądrzejsze metody sprawdzenia co się dzieje
> ?
Napisałem Ci w poprzednim wątku.
Pomiar napięć na klemach akumulatora w różnych warunkach już Ci dużo powie.
Jak masz dwie osoby możesz też sprawdzić spadek napięcia na przewodzie
zasilającym i przewodach masowych doprowadzających prąd do rozrusznika.
Również spadek napięcia na akumulatorze w chwili rozruchu.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.12.10 00:04 Uncle Pete
- 27.12.10 06:22 bagno
- 29.12.10 09:18 Cavallino
- 30.12.10 08:58 bagno
- 30.12.10 09:09 Cavallino
- 30.12.10 12:28 Jakub Witkowski
- 30.12.10 12:32 Cavallino
- 30.12.10 13:02 Jakub Witkowski
- 30.12.10 13:11 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=