  • Data: 2009-10-02 21:42:05
    Temat: Re: ups jaki wybrać ok. 300-400zł
    Od: Mariusz <m...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009.10.02 18:18, zlotowinfo pisze:

    > q6600 + acer lcd 20cali, 1x dysk, 1x dvd, ati2600xt
    > wymieniony wentylator w zasilaczu i procesora na 12cm
    > zasilanie modemu, routera, bramki voip
    > telefonu bezprzewodowego, zegara led wysokosc cyfry 5cm
    >
    > na czym mi zależy?
    > 1. komp pochodził z 5 minut jak padnie zasilanie, powiadomił mnie że
    > padło i zamknął system przy padającej baterii, jak dłużej niż 5 minut to
    > też miło
    > 2. jak mnie nie ma telefon internetowy chodził zawsze

    Kup sobie miernik zużycia energii elektrycznej. Obciąż na maxa kompa,
    powłączaj wszystkie inne urządzenia i zmierz ile watów to ciągnie.

    Z tego będziesz wiedział jakiej mocy musi być UPS oraz obliczysz, jaką
    musi mieć on baterię, by pociągnął założony przez Ciebie czas.
    Od razu też uwzględnij spadek sprawności baterii w okresie między jej
    wymianami, i o tyle powiększ wymaganą pojemność baterii.

    --
    Mar