  • 11. Data: 2015-06-14 15:11:10
    Temat: Re: ups dla pisowskich frajerów
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chciałbym odpalić dwa kompy (z przełącznikiem KVM)

  • 12. Data: 2015-06-14 15:50:03
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    > monitor jest jeden LCD ile on może ciągnąć z 50W?

    OK. Jakbyś to napisał w poście, to bym nie zadał pytania. W takim razie
    starczy.

    --
    Tomaszek
    #lubię to: enklawa.net

  • 13. Data: 2015-06-14 17:45:30
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > a jeszcze taka kwestia, czy do upsa można podpiąć listwę z (to się
    > chyba nazywa) z warystorami palącymi bezpiecznik gdy napięcie będzie
    > zbyt wysokie?

    tak, ale po co?

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2015-06-14 19:14:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/listwa-zasilajaca-acar-p7-1-5m-cza
    rny-7-gniazd-i5359961492.html
    o taką?

    dwa kompy są po to, żeby jeden chodził non stop - był do sprawdzania
    poczty, a drugi do pracy - ten drugi chciałbym odłączać i włączać w
    razie potrzeby...

  • 15. Data: 2015-06-14 19:39:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > http://allegro.pl/listwa-zasilajaca-acar-p7-1-5m-cza
    rny-7-gniazd-i5359961492.html

    > o taką?

    Listwa ma warystor, zasilacz PC ma warystor (zasilacz, a nie produkt
    zasilaczopodobny), monitor ma warystor.. naprawdę UPS ma do niego taki
    sam stosunek, jak mój stosunek do stosunku po stosunku.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2015-06-14 21:49:20
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > a jeszcze taka kwestia, czy do upsa można podpiąć listwę z (to się chyba
    > nazywa) z warystorami palącymi bezpiecznik gdy napięcie będzie zbyt
    > wysokie?

    Listwę filtrującą z układami LC (oprócz warystorów) można podpinać
    *wyłącznie* do UPS-ów z czystym sinusem na wyjściu.

    Jeśli UPS ma aproksymowany sinus lub jakiś prostokąt, to filtry w
    listwie traktują skok napięcia jako zakłócenie i próbują filtrować. Albo
    padnie UPS, albo listwa.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2015-06-14 22:06:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.06.2015 o 14:26, platformowe głupki pisze:
    > a jeszcze taka kwestia, czy do upsa można podpiąć listwę z (to się chyba
    > nazywa) z warystorami palącymi bezpiecznik gdy napięcie będzie zbyt
    > wysokie?
    można. ale mój apc miał diodki - za duże napięcie, za małe napięcie - i
    czasami sobie nimi migał. mało tego, jak była burza, to -mam wrażenie-
    że szybciej klepał przekaźnikiem niż dostrzegałem błysk, a napewno
    szybciej niż słyszałem grzmot. nie martw się. o ile nie kupisz super
    bubla - będziesz zadowolony

    ToMasz

  • 18. Data: 2015-06-17 11:27:27
    Od: robot <r...@o...pl>

    > ten UPS ma 1500W, jeśli mam zasilacze 500W w obu kompach, to nie wiem ile one mogą
    pociągnąć mocy?

    Nie wiem czy nie wiesz.
    A wiesz?

  • 19. Data: 2015-06-17 20:01:49