  • 51. Data: 2017-02-16 23:41:32
    Temat: Re: uprzejmość na drodze
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 22:17, RadoslawF pisze:

    > Nie ja zrobiłem z wyjątku regułę.

    W tym wątku - ty.
    W przepisie jest to wyjątek.
    Ponadto wyjątek, który nie zachodzi w sytuacji, o której dyskutujesz, co
    jeszcze bardziej cię ośmiesza.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2017-02-17 00:12:55
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 06:27, Wiesiaczek pisze:
    [...]
    > Podpowiedź: Jedzmy gówno! Miliony much nie mogą się mylić!

    Tankowałeś kiedyś na Orlen?

    --
    LordBluzg(R)

  • 53. Data: 2017-02-17 14:17:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 23:41, Liwiusz pisze:

    > W tym wątku - ty.
    > W przepisie jest to wyjątek.
    > Ponadto wyjątek, który nie zachodzi w sytuacji, o której dyskutujesz, co
    > jeszcze bardziej cię ośmiesza.

    Ja nie dyskutuje o sytuacji tylko o istnieniu danego przepisu
    i jego potocznej nazwie. Możesz już czuć się ośmieszony.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2017-02-17 14:27:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 14:17, RadoslawF pisze:

    > Ja nie dyskutuje o sytuacji tylko o istnieniu danego przepisu

    To cofnij się w swojej dyskusji i zobacz, że zacząłeś od wymądrzania się
    do konkretnej sytuacji na drodze.

    Wygląda to tak, że jakby ktoś się pytał "a dlaczego mam migać", to ty go
    odsyłasz do przepisu, który sankcjonuje miganie, i nic, że przepis
    zupełnie nie przystaje do danej sytuacji.

    A jak ktoś się dopytuje "no ale dlaczego mam migać w tunelu na prostej
    drodze", to ty z uporem debila krzyczysz, że chyba nie doczytał przepisu
    o miganiu, bo przecież przepis istnieje, więc "logicznym"
    ("Radosławowym") jest, że ma migać.

    Taka z tobą dyskusja.

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2017-02-17 17:38:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 14:27, Liwiusz pisze:

> [...]
    > drodze", to ty z uporem debila krzyczysz, że chyba nie doczytał przepisu
    > o miganiu, bo przecież przepis istnieje, więc "logicznym"

    Z tym wiesiaczkiem nie prowadziłem dyskusji o czymś innym.
    Naprawdę tego nie dostrzegłeś ? to teraz się ośmieszasz ?
    Rób więc tak dalej.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2017-02-17 17:58:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 17:38, RadoslawF pisze:

    > Z tym wiesiaczkiem nie prowadziłem dyskusji o czymś innym.

    Prowadziłeś dyskusję o tym, o czym napisałem, uparcie twierdząc, że
    dyskutujesz o czymś innym.

    Przestań nudzić tym ośmieszaniem się innych, zajmij się sobą.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2017-02-17 23:41:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 17:58, Liwiusz pisze:

    > Prowadziłeś dyskusję o tym, o czym napisałem, uparcie twierdząc, że
    > dyskutujesz o czymś innym.

    Z wiesiaczkiem nie prowadziłem. Doczytaj.

    > Przestań nudzić tym ośmieszaniem się innych, zajmij się sobą.

    A kiedy ty zajmiesz się sobą zamiast nudzić ?