  • 10. Data: 2016-12-10 16:00:41
    Temat: Re: uprzejmość na drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek m...@n...pl ...

    > Czytaj uważnie: nie zatrzymał się, tylko zwolnił, robiąc odstęp przed
    > sobą. Wielu w takim wypadku miałoby wątpliwości.

    Robie tak wszedzie gdzie sie da i o ile w aucie siedzi rozsadny kierowca a
    nie niunia ktora w miedzyczasie sprawdza facebooka to nie ma problemu zeby
    przejechac i udroznic ruch w druga strone.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 12. Data: 2016-12-10 16:16:16
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 10.12.2016 o 16:00, Budzik pisze:

    > Jeżeli ktos cie puszcza to nie ma z Twojej strony wymuszenia bo nie
    > zmuszasz go do zmiany ani predkosci ani kierunku.

    A jak to udowodnisz nie mając nagrania?
    Ostatnio coraz więcej naciągaczy na czyjeś OC a sytuacja jest dla prawa
    jednoznaczna, skręcasz -> ustępujesz.

    --
    --- xyz

  • 13. Data: 2016-12-10 16:23:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.12.2016 o 13:52, Maciek pisze:

    > Czytaj uważnie: nie zatrzymał się, tylko zwolnił, robiąc odstęp przed
    > sobą. Wielu w takim wypadku miałoby wątpliwości.

    Chyba żartujesz? Ma się zatrzymać i jeszcze czerwony dywan rozłożyć?
    Praktycznie nigdy jak kogoś "wpuszczam" to się nie zatrzymuję. W wielu
    sytuacjach nawet nie używam hamulca. Nie wiem - może u mnie "na wiosce"
    takie zwyczaje, że każdy czuje czy się go wpuszcza, czy nie.

    Shrek

  • 14. Data: 2016-12-10 17:42:10
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Kilka dni temu...
    Jadę sobie w sznurku samochodów prędkość coś 40 km/h.
    Auto za autem.
    Z naprzeciwka jedzie auto.
    Chce skręcić w lewo (jego). Ustawia się za nim kolejka
    Jestem uprzejmy i migam mu światłami i noga z gazu.
    Tak że przestrzeń pomiędzy poprzedzającym autem się zwiększa.
    Ale nie na tyle żeby stanąć ale koła powoli się kręcą

    Ja bym skręcił.
    Pan nie skręcił.

    To był kolejny raz.

    Dać sobie spokój z taką uprzejmością?

    Zapewne zwalniasz na tyle nieznacznie, że skręcający może podejrzewać Cię o
    niecny zamiar wymuszenia stłuczki.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 15. Data: 2016-12-10 19:52:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-10 o 16:00, Budzik pisze:

    > Zapomniałes emotikona?

    Nie zapomniałem.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-12-10 21:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie zapomniałem.

    Aha, no to odpowiadajac na serio: ci z tyłu beda wdzieczni jak nastepnym
    razem beda stali za takim skrecającym w lewo i ktos inny pusci skrecajacego
    udrozniajac tym samym ich kierunek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 16. Data: 2016-12-10 21:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik xyz x...@i...pl ...

    > A jak to udowodnisz nie mając nagrania?
    > Ostatnio coraz więcej naciągaczy na czyjeś OC a sytuacja jest dla prawa
    > jednoznaczna, skręcasz -> ustępujesz.

    A czytasz całosc wypowiedzi czy tylko ostatnie 3 słowa?
    m4rkiz pytał wyraźnie o sytuacje w której ma nagranie.

    Jeżeli nie masz kamerki to trzeba zrobic to z odpowiednio duzym marginesem
    błędu i przede wszystkim SZYBKO!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 18. Data: 2016-12-11 03:22:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-10 o 21:00, Budzik pisze:

    > Aha, no to odpowiadajac na serio: ci z tyłu beda wdzieczni jak nastepnym
    > razem beda stali za takim skrecającym w lewo i ktos inny pusci skrecajacego
    > udrozniajac tym samym ich kierunek.

    Popierdoliło ? A może nie doczytałeś ?
    Nie wpuścił, udawał że chce wpuścić.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2016-12-11 05:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Popierdoliło ? A może nie doczytałeś ?
    > Nie wpuścił, udawał że chce wpuścić.

    Brak czytania ze zrozumieniem?
    Wpuscił, ale ten jadacy z naprzeciwka z niewiadomego powodu nie skorzystał.

    Ale pytałes o tych z tyłu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 20. Data: 2016-12-11 10:49:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > ja bym jechal, ale ciekawi mnie co w przypadku gdybysmy sie pukneli a
    > mialbym nagranie... bo to taki typowy przyklad gdzie teoria nie
    > przewiduje praktyki

    Miałbyś nagrane co? Że migał światłami do Ciebie? I co to miałoby
    tłumaczyć, może mu się wajcha nacisnęła przypadkiem. Oczywiście wina
    była by Twoja. A z jakiego powodu ta nieufność o której tutaj
    rozmawiamy. Część osób zdaje sobie z tego sprawę i dlatego zakładający
    wątek tego nie rozumie.

    Podam kolejny przykład. Chcesz skręcić w prawo, jadące auto po lewej
    sygnalizuje także skręt w prawo, myślisz że spokojnie możesz rozpocząć
    manewr skręcania, a tu nagle bum! Także Twoja wina.

    Żeby nie było gówno burzy, jeżeli nagrane (ewentualnie świadkowie
    potwierdzają) ewidentne zachowanie kierowcy na wyłudzenie, to tak. W
    sądzie najprawdopodobniej uda się wtedy wymierzyć sprawiedliwość.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz