  • 1. Data: 2010-09-06 08:04:25
    Temat: update biosu w plycie EP45-UD3
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    Witam,
    gdzie moge znalezc bios do owej plyty? na stronce gigabytu sa biosy do
    wersji -UD3x (gdzie x to s badz l etc)- nie ma ich do 'zwyklej' ud3.
    model plyty wypluwa mi bios przy uruchamianiu komputera (EP45-UD3 F2)

    pozdrawiam
    szymon

  • 2. Data: 2010-09-06 12:51:50
    Temat: Re: update biosu w plycie EP45-UD3
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 6 Wrz, 10:04, Szymon von Ulezalka <s...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > wersji -UD3x (gdzie x to s badz l etc)- nie ma ich do 'zwyklej' ud3.
    > model plyty wypluwa mi bios przy uruchamianiu komputera (EP45-UD3 F2)

    Jeden z ponizszych?

    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=2920&dl=1#bios

    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=3099#dl

    --
    Regards
    Matt

  • 3. Data: 2010-09-06 17:34:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06-09-2010 10:04, Szymon von Ulezalka napisał/a:
> [...]
    > wersji -UD3x (gdzie x to s badz l etc)- nie ma ich do 'zwyklej' ud3.
    > model plyty wypluwa mi bios przy uruchamianiu komputera (EP45-UD3 F2)

    Wersja strony po polsku:
    http://www.gigabyte.pl/products/mb/bios/ga-ep45-ud3_
    10.html

    W przypadku Gigabyte nie musisz szukać pliku biosu, wystarczy program
    @Bios, który sam rozpozna jaka to płyta i który bios zainstalować:
    http://www.gigabyte.com/MicroSite/121/tech_a_bios.ht

    Cz.