-
21. Data: 2017-04-14 22:49:26
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>
Odnośnik do regulaminu:
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
8/D_007_0014345.pdf
pozdrawiam :)
-
22. Data: 2017-04-15 00:15:25
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: Animka <a...@t...wp.pl>
W dniu 2017-04-14 o 14:25, Kris pisze:
> W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 14:11:40 UTC+2 użytkownik J.F.
>> Czyli nic, ewentualnie "brak zasiegu nie moze byc podstawa do zerwania
>> umowy".
>>
> Więc sam Sobie odpowiedziałeś.
Najlepiej zadzwonić do Rzecznika Konsumentów i dowiesz się co i jak.
--
animka
-
23. Data: 2017-04-18 02:00:32
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Fri, 14 Apr 2017 22:49:26 +0200, Alzem ??????????? napisał(a):
> Odnośnik do regulaminu:
> http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_0000
8/D_007_0014345.pdf
Kiedy podpisales ?
Regulamin obowiazuje od 02.03.2017, pkt 2.7 czytales ?
Warto by to do UOKiKu podkablowac.
"Kwota ulgi" 1700zl jak za "tylko SIM" wydaje sie bardzo wygorowana.
A jak masz jaja/zylke do hazardu, to mozna probowac co sad na to powie
:-)
A pkt 4.1.3.2 to o jakiej oplacie mowi ?
Regulamin warto przeczytac ... moze cos tam pisze o zawieszeniu, to
zawiesic do czasu przywrocenia zasiegu :-)
J.
-
24. Data: 2017-04-18 08:43:47
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: Trybun <c...@j...ru>
W dniu 2017-04-12 o 12:24, Alzem ???????????? pisze:
> Cześć
> Podpisałem umowę na 18 miesięcy z T-mobile na dostęp mobilny do
> Internetu.
> Niestety, tak się złożyło, że mieszkańcy bloku, na którym był
> zlokalizowany nadajnik T-mobile, nie przedłużyli umowy najmu miejsca.
>
> W związku z tym, nadajnik musiał zostać wyłączony.
> Nie mam zasięgu sieci Internet. Jest oczywiście 2G, ale to wszystko na
> co mogę liczyć.
>
> Złożyłem reklamacje do operatora, że nie mogę korzystać z usługi.
> I wiecie co otrzymałem, jaką odpowiedź? :)
>
> Otrzymałem zwrotne pismo, informujące mnie, że mogą zaoferować mi 25%
> zniżki na kolejne 3 okresy abonamentowe.
> Co mi z ich zniżki, jak ja nie mogę w ogóle korzystać z dostępu do
> Internetu, bo korzystanie z 2G, to nie jest korzystanie.
> Czyli mam płacić 75% abonamentu za coś czego nie otrzymam. Ale
> cyrograf podpisany.
>
> Czy ktoś z Was miał podobne doświadczenia?
> Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym
> aby wycofać się z cyrografu?
>
> Alzem ????????????
>
Kilka lat temu, z Orange. Taka lokalizacja że z dnia na dzień całkowicie
zniknęła możliwość korzystania z dostępu do netu. W odpowiedzi napisali
że "nie ma podstaw aby uznać wypowiedzenie za zasadne", nawet jakiegoś
rabatu nie zaproponowali.. I tak już nawiasem - ratować musiałem się
zakupem zewnętrznej anteny.
-
25. Data: 2017-04-22 12:05:39
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: j...@i...pl
On Fri, 14 Apr 2017 22:49:26 +0200, Alzem ??????????? <a...@b...by>
wrote:
>Odnośnik do regulaminu:
>http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_000
08/D_007_0014345.pdf
>
>pozdrawiam :)
To nie jest regulamin.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
-
26. Data: 2017-04-24 20:45:20
Temat: Re: umowa z T-mobile - a brak dostępu do usługi
Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>
Andrzej <n...@i...invalid> wrote:
> Alzem ???????????? <"alzem.030BK@M2VGK@030BK"@M2VGK.by>
>
>> Czy argument braku dostępu do usługi 3G oraz 4G jest wystarczającym aby
>> wycofać się z cyrografu?
>
> Regulaminowo i prawnie - nie. Usługę masz - jak sam piszesz, 2G działa;
> zapewne nie masz też zagwarantowanego dostępu w danym konkretnym miejscu.
>
Na przyszłość może warto wybrać innego operatora niż ten najgorszy?
Trzymanie się ofert prepaid też nie zaszkodzi, jak coś przestanie działać
to karta SIM ląduje w szufladzie bez żadnych konsekwencji finansowych.
--
Sent from my iPad via NewsTap :-)