  • Data: 2011-02-25 19:03:33
    Temat: Re: ulubiony temat - co kupić?
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 14:00:41 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

    > Citroen C5: 350-500 zł
    >
    > oraz z allegro:
    >
    > Audi: od 100 zł
    > Passat: od 219 zł
    > Alfa 166: od 99 zł
    > BMW: od 135 zł
    >
    > Faktycznie, od 350 niedrogo jak jasna cholera.

    Znaczy z allegro. OK. To faktycznie.
    Czujnik ABS do Audi na allego za 20 zł kupi.

    Ile kosztuje amortyzator przedni (Sachs, Kayaba) do Passata czy Audi z
    136KM silnikiem diesla (2005r)? W C5 (2.0HDI 136KM) w okolicach 170zł (nie
    allegro). Wahacz no tak ale który, zostawmy to lepiej.

    Zwracam honor. Citroen jest drogi.
    Nie mam zamiaru cie uswiadamiać, nawet jest mi to na rękę.
    Co cię zmusiło do zakupu Ceed'a?

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)