  • Data: 2011-02-25 19:26:21
    Temat: Re: ulubiony temat - co kupić?
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 13:55:40 +0000 (UTC), użytkowmik Piotr Klimek
    napisał(a):

    > Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:54:49 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Moze w MKIII poprawili w MKI i MKII sa takie same niestety.

    Już pisałem, aluminiowe zaciski do żeliwnych wahaczy były montowane już w
    BX, da sie zapobiegać korozji, wystarczy odizolować aluminium od żeliwa.

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)