eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Paweł Kierski <n...@p...net>
    Newsgroups: pl.comp.lang.c,pl.comp.programming
    Subject: Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Date: Wed, 29 Feb 2012 13:09:30 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 35
    Message-ID: <jil4hr$7ad$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ji2paa$hl9$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...asus>
    <2...@4...com>
    <ji6lvs$gsm$1@news.icpnet.pl> <ji7puh$bl4$1@inews.gazeta.pl>
    <ji8sbn$m82$1@inews.gazeta.pl>
    <z4l4fctaxf4k$.om6465lsrnj3.dlg@40tude.net>
    <c...@4...com>
    <3ko8s1yhjufs.1cvfknux13gy2$.dlg@40tude.net>
    <j...@4...com>
    <jii9dn$rsd$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@4...com>
    <jikjp0$ign$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 195.182.34.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1330517371 7501 195.182.34.201 (29 Feb 2012 12:09:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 29 Feb 2012 12:09:31 +0000 (UTC)
    X-User: pkierski
    In-Reply-To: <3...@v...googlegroups.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.27) Gecko/20120216
    Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.19
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.lang.c:298174 pl.comp.programming:195848
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-02-29 11:52, Maciej Sobczak pisze:
    > On 29 Lut, 08:23, Paweł Kierski<n...@p...net> wrote:
    >
    >> Oczywiście - rynek to powinien wyregulować szybko: skoro
    >> jest dużo większy popyt przy niższym poziomie cen, to podaż też się
    >> pojawi. W końcu sprzedający zrozumie, że 1*1000< 1001*1, szczególnie,
    >> że to 1001 może szybciej rosnąć.
    >
    > Musisz jeszcze wziąć pod uwagę dwie rzeczy:
    >
    > 1. Sprzedaż może być kosztowna, jeśli nie jest w pełni
    > zautomatyzowana.
    [...]
    > 2. Rynek może nie mieć miejsca na 1000 produktów (przykład: ile par
    > okularów słonecznych można sprzedać na wyspie, która ma 50
    > mieszkańców? itp.).
    >
    > Oba te punkty mogą mieć istotny wpływ na sensowność obniżania ceny i w
    > przypadku produktów specjalistycznych albo niszowego rynku niska cena
    > może w ogóle nie mieć sensu.

    Zgadza się. Tyle, że (pod)temat rozpoczął się od popularnego programu
    narzędziowego, czyli raczej produktu masowego. Dla niego te efekty są
    znacznie mniejsze, jeśli nie pomijalne.

    W ogólności miałem na myśli produkty jeszcze bardziej masowe - np.
    muzykę. O ile sprzedaż na nośniku fizycznym generuje dodatkowe koszty
    (choć przy masowym odbiorcy im dalej, tym krzywa rośnie wolniej), to
    przy sprzedaży w formie cyfrowej koszty sprzedaży są już naprawdę
    znikome. Oczywiście mowa o kosztach jednostkowych i sprzedaży większej
    niż kilkadziesiąt "egzemplarzy".

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: