  • Data: 2010-08-03 16:09:37
    Temat: Re: ukruszony klocek hamulcowy
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:90eec233-3830-421e-a92f-f6be61ca1ca1@l1
    4g2000yql.googlegroups.com...
    > Genuinami czyli Tokico, nie wiem co montują we Fazerze? Nissin?

    Guglalem sporo, bo myslalem, ze poprzedni wlasciciel kupil jakies chinskie
    gowno, ktore zaskakujaco dobrze hamuje. Juz zaczynalem sie zastanawiac jak
    dobrze te hamulce beda sie spisywac na innych klockach. Potem kupilem
    zaciski z jakimis pamiatkami po oryginalnych klockach i widze, ze jest ta
    sama firma. Okazuje sie, ze do nowszych fazerow tez montowane sa produkty
    tej firmy:

    SUMITOMO

    Przewiozlem sie kawalek maszyna kumpla, najpierw na prawie skonczonych EBC,
    potem na nowych Ferodo i zadne nie hamuja tak dobrze jak te moje "chinskie"
    wynalazki. Gugiel mowi, ze ta firma robi wszystkie monoblockowe zaciski dla
    yamahy, ale klocki sa produkowane albo przez brembo, albo tokico. Ile w tym
    prawdy - nie wiem.

    Drogie nie sa - za granica komplet na jedna tarcze w okolicach 40 dolarow:)
    Tylko tyle, ze moj lokalny autoryzowany serwis ich nie spowadza, a do tego
    ten halas mnie wkurza i zastanawiam sie nad czyms innym.

    --
    pzdr:
    Ivam