  • Data: 2010-08-03 15:23:16
    Temat: Re: ukruszony klocek hamulcowy
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sie, 17:07, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

    > A podobno te lucasy sa fajne. Carbone do mnie ciezko w okolicy dostac. Duza
    > roznica miedzy jednymi, a drugimi? Na jakich lucasach jezdziles?

    Lucasy są przyzwoite oprócz tego że kurewsko piszczą, no i niestety po
    paru kkm drogowej jazdy i jednej wizyty na torze zostały blachy - to
    były sintermetalowe (SV), na innych nie jeżdżę. Chciałem spróbować SRQ
    czyli sintermetal + karbon ale kupiłem CL. CL można dostać w
    autokompleksie. Różnica jest kolosalna, no i trwałość wynagradza cenę
    chociaż słychać jak drą o tarcze ;-) Chociaż odniesienie do genuinów
    mam już słabe bo to było ze 3 zmiany klocków temu ;-)

    > Jakimi genuinami (tzn. jakiej firmy masz te genuiny). Ja nie wiem skad
    > poprzedni wlasciciel skolowal te klocki, ale strasznie halasuja podczas
    > hamowania. Tak tra jakby byly z golej blachy. Ale hamuja zajebiscie.

    Genuinami czyli Tokico, nie wiem co montują we Fazerze? Nissin? Jeżeli
    tak to w Motoriście mają całą półkę Nissinów, Tokico z tego co ja
    szukałem tylko na zamówienie - w moim przypadku ponad 400 PLN za dwie
    tarcze.

    --
    Artur
    ZZR 1200