  • 11. Data: 2010-02-10 10:09:55
    Temat: Re: ujawnienie nr zastrzeżonego
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > No i co to banka obchodzi? Tak dzwonią i już. A poza bankami także duże
    > firmy.

    Bank, jak to w Polszcze bywa, ma to w dupie. Ale jego klient już
    nie powinien. Bo to o jego kasę chodzi.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 12. Data: 2010-02-10 10:21:27
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-10 11:09, Dominik & Co pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > Bank, jak to w Polszcze bywa, ma to w dupie. Ale jego klient już
    > nie powinien. Bo to o jego kasę chodzi.

    No i?

    Po pierwsze primo: Identyfikacja nic nie zmienia, można ją fałszować.

    Po drugie primo: Kiedyś walczyłem z mBankiem i się nie dało. Dzwoni
    chłop i każe mi się identyfikować. Ja proponuję, żeby jednak nie i że ja
    do niego zadzwonię. Ale on, że nie ma takiej opcji. Ostatecznie musiałem
    się zidentyfikować na przychodzącym połączeniu, bo inaczej bank nie
    chciał gadać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 13. Data: 2010-02-10 10:26:46
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > Po pierwsze primo: Identyfikacja nic nie zmienia, można ją fałszować.

    Można. Ale o wiele łatwiej wcisnąć #31# przed numerem.

> [...]
    > do niego zadzwonię. Ale on, że nie ma takiej opcji. Ostatecznie musiałem
    > się zidentyfikować na przychodzącym połączeniu, bo inaczej bank nie

    Twoja broszka, Twoje pieniądze. Ja jak wspomniałem- zastrzeżone
    automatem spuszczam na drzewo.

  • 14. Data: 2010-02-10 11:17:43
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> Odpowiedz na

> [...]
    > do niego zadzwonię. Ale on, że nie ma takiej opcji. Ostatecznie musiałem
    > się zidentyfikować na przychodzącym połączeniu, bo inaczej bank nie

    No to odniosłeś sukces. Bo jak do mnie kilka tygodniu temu mbank dzwonił to
    pani się przedstawiła i powiedziała jak ją można zindentyfikować w systemie
    mbanku(ale jak to nie zapamiętałem, a teraz nie chce mi się szukać tej
    rozmowy). A mnie nie pytała o identyfikacje.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 15. Data: 2010-02-10 11:52:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-10 11:26, Dominik & Co pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek rzecze:
    > Twoja broszka, Twoje pieniądze. Ja jak wspomniałem- zastrzeżone
    > automatem spuszczam na drzewo.

    Owszem, i dlatego ja je odbieram, bo to moje pieniądze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2010-02-10 12:18:32
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-10 10:58, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie, bo korzystają z VOIP.

    A co ma jedno z drugim wspólnego?

  • 17. Data: 2010-02-11 13:15:00
    Od: smmerf <s...@g...com>

    On 9 Lut, 17:26, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik <z...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:095f.000000da.4b716197@newsgate.onet.
    pl...

    > Jak masz problem z licznymi zlosliwymi polaczeniami z zastrzezonego, ktore
    > zdarzaja sie czesto (np. codziennie), to napisz na do mnie na priv. Cos sie
    > poradzi :)

    SDD, tak cfaniakujesz cfaniakujesz ... a jak Ci psikusy robilem na ta
    Twoja komorke
    to zes byl w dupie i mojego numeru, nie poznal.

    a jak bym teraz ci na komorke puscil z automata przez 24godziny
    telefony spamerskie
    to by ci sie odechcialo kombinowania...

    mlodszy szeregowy z pentagonu

  • 18. Data: 2010-02-11 13:20:11
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > Owszem, i dlatego ja je odbieram, bo to moje pieniądze.

    O pieniądzach pisałem w kontekście sprawy z bankiem.
    Tego, że musisz być na smyczy, aby zarabiać- nie kwestionuję.

  • 19. Data: 2010-02-11 13:49:16
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 10:58:37 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No i co to banka obchodzi? Tak dzwonią i już. A poza bankami także duże
    > firmy.

    A co cię to obchodzi? Po ci odbierać telefony od banku? Masz sprawę to
    zadzwoń, a jak oni mają to niech się dostosują. Dla mnie to bardzo proste

    --
    marcin

  • 20. Data: 2010-02-11 13:50:22
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 11:21:27 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

> [...]
    > do niego zadzwonię. Ale on, że nie ma takiej opcji. Ostatecznie musiałem
    > się zidentyfikować na przychodzącym połączeniu, bo inaczej bank nie

    Lol. I jak cię zmusił? Zresztą skąd wiedziałeś, że to bank?

    --
    marcin