    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: ujawnienie nr zastrzeżonego
    Date: Fri, 12 Feb 2010 12:03:29 +0100

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 10:11:35 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No.

    To miał tylko 130zł na tym koncie?

    > No. I gość od 2 tygodni nie może korzystać z banku.

    Na swoją własną prośbę.

    > US wysłał polecony -- za mało. US wysłał drugi
    > polecony - czekamy.

    Na jakiej podstawie za mało? Faks może rzeczywiście. Natomiast jeśli był
    wysłany polecony to jest ten warunek który musi być spełniony. Aczkolwiek
    przyznam, że to często zawodzi. US, twierdzi, że wysłał - bank, że nie
    dostał.

    > Chciałem chronić swoje dane przed lataniem w postaci nieszyfrowanej po
    > sieci.

    Ale wiesz, że to trochę paranoja? Zwłaszcza, że podajesz obcym
    niezidentyfikowanym ludziom takie dane przez telefon

    > No nad czym mam się zastanowić? Gość dzwoni z banku. Odbiera
    > Niewiadomokto

    Jak to niewiadomo kto. Przecież podałeś w banku ten numer więc dzwoni do
    ciebie (Co innego, jakbyś to ty do nich dzwonił - wtedy rzeczywiście mogą
    nie wiedzieć kto i potrzebna jest weryfikacja. Chyba, że tak jak email
    podajesz fałszywy numer telefonu. To raczej niewiadomo kto do ciebie
    dzwoni. Jedyny sposób by gościa zweryfikować to sprawdzić czy ma dostęp do
    systemu.

    > i mu podaje wrażliwe dane? Genialny pomysł.

    Jak dla mnie sama kwota ostatniej transakcji, bez innych danych w żaden
    sposób nie jest wrażliwa. Zwłaszcza, że chcesz podawać tego typu dane
    pierwszej lepszej osobie która zadzwoni i przedstawi ci się jako pracownik
    banku

    --
    marcin