eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyuderzenie bokiemRe: uderzenie bokiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uderzenie bokiem
    Date: Thu, 14 Jan 2016 04:37:50 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 48
    Message-ID: <n7758f$271$4@node1.news.atman.pl>
    References: <56960ac3$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <56962cdf$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    <569633ea$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963a2e$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963b8d$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963dc8$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
    <56963f07$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
    <n766ug$38q$1@node1.news.atman.pl>
    <5696a9f0$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <n76aah$6nv$1@node1.news.atman.pl>
    <5696aefc$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
    <n76jk9$gdc$1@node1.news.atman.pl>
    <5696e0db$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83.151.39.26
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1452742735 2273 83.151.39.26 (14 Jan 2016 03:38:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jan 2016 03:38:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2575577
    [ ukryj nagłówki ]


    "yabba" 5696e0db$0$688$6...@n...neostrada.pl

    >> Mówili, że tak ma każdy samochód oparty o mcpherson.

    > To tu już minęli się z prawdą.

    Patrząc na rysunki z tego wątku -- chyba tak.

    >> Spytałem, czy Volva za 350 tysięcy też -- odparli,
    >> że nie tylko wszystkie Volva, ale wszystkie samochody
    >> z mcphersonem. Wg nich są jakieś szczątkowe regulacje
    >> typu obrót amortyzatora czy wymiana amortyzatora, ale
    >> ogólnie -- po prostu samochód starzeje się...

    > Ale wyszły Ci jakies problemy z geometrią zawieszenia czy
    > tak tylko sobie rozmawiasz z mechanikami w ASO Volvo?

    To był szef mechaników. Nie mam problemów z zawieszeniem.

    >> Konstrukcja jednorazowa, ale tania.

    > Mała ilość części jest wląśnie zaletą McPhersona. Ale wszystkie wymiary
    > są tam ze sobą powiązane. Ruszysz jedno, to całość się rozjeźdża.



    >>> Napiszę jeszcze raz: możliwość regulacji zależy od modelu samochodu.
    >>> W tych co widziałem, to pochylenie koła regulowało się śrubami mimośrodowymi.

    >> A wyprzedzenie sworznia zwrotnicy?
    >> (to, co odpowiada za samoprostowanie kół i kontrowanie do wiatru bocznego)

    > Chyba (nie pamiętam dokładnie i mogę zmyślać) dało się regulować
    > długość zastrzału przedniego wahacza poprzez przekładanie
    > podkładek z jednej strony silentbloku na drugą. Powodowało
    > to przesuwanie koła względem górnego mocowania amortyzatora.
    > Szczegół D na rysunku z linka:
    > http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=45515&start=6
    0

    >>> Poszukaj instrukcji serwisowej do Volvo i tam powinno to być wyszczególnione.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: