  • 1. Data: 2011-03-29 20:53:38
    Temat: uda sie czy nie uda ? beda w unii cuda ?
    Od: drummer <d...@o...pl>

    http://moto.onet.pl/1640777,1,ue-zakonczy-ere-spalin
    owych-aut,artykul.html?node=2

  • 2. Data: 2011-03-29 21:27:17
    Temat: Re: uda sie czy nie uda ? beda w unii cuda ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "drummer" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:imt9rj$9a5$1@node2.news.atman.pl...
    > http://moto.onet.pl/1640777,1,ue-zakonczy-ere-spalin
    owych-aut,artykul.html?node=2

    Oby się udało.
    Ale nie przez pójście w elektrykę, bo to ślepa uliczka.
    W Top Gear pokazywali już produkcyjny i jeżdżący model auta na wodór.
    Co stoi na przeszkodzie popularyzacji?

  • 3. Data: 2011-03-29 21:37:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
> [...]
    > Ale nie przez pójście w elektrykę, bo to ślepa uliczka.
    > W Top Gear pokazywali już produkcyjny i jeżdżący model auta na wodór.

    Koszty produkcji wodoru...

    Mam dziwne wrażenie że Ludzkość weszła w jakies nowe czasy ciemne.

  • 4. Data: 2011-03-29 21:39:10
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-29 21:27, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "drummer" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    owych-aut,artykul.html?node=2

    > Oby się udało.

    Ta, jasne :P 2050, dozyjesz w ogole? :D

    > Ale nie przez pójście w elektrykę, bo to ślepa uliczka.

    ROTFL :P

    > W Top Gear pokazywali już produkcyjny i jeżdżący model auta na wodór.
    > Co stoi na przeszkodzie popularyzacji?

    Ty durniu, juz lata temu byly takie samochody, chocby E38... wodor to
    wlasnie jest slepa uliczka.

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2011-03-29 21:41:05
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-29 21:37, Marek Dyjor pisze:

    > Koszty produkcji wodoru...
    >
    > Mam dziwne wrażenie że Ludzkość weszła w jakies nowe czasy ciemne.

    UE=Sredniowiecze II? :>

    --
    Karolek

  • 6. Data: 2011-03-29 21:57:35
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    Użytkownik "Karolek" <> napisał w wiadomości ...

    > UE=Sredniowiecze II? :>

    nie w tym sensie, ale ty ze swoim zacietrzewionym, ciasnym światopoglądem i
    tak tego nie zrozumiesz...

    Europa skończy jak Cesarstwo Rzymskie: upadnie "zdobyta" przez azjatyckich i
    afrykańskich "barbarzyńców" bo zamęczy swoich obywateli bezsensowną
    biurokracją finansowaną z coraz większych podatków przez co wygenerowany
    ujemny przyrost naturalny zwyczajnie doprowadzi do zestarzenia i degeneracji
    rdzennej populacji, której zabraknie rąk do pracy na kolejne podatki,
    rzekomo mające zapewnić większy socjal, a w dużej mierze "wysysany" przez
    barbarzyńców :(

  • 7. Data: 2011-03-29 21:59:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-29 20:53, drummer pisze:
    > http://moto.onet.pl/1640777,1,ue-zakonczy-ere-spalin
    owych-aut,artykul.html?node=2

    Znowu jakiś cwaniak chce, aby o nim było głośno - robi
    sobie PR. Jak chcą na prawdę dbać o ekologie, to mam
    pomysł. Nie jest realny w naszym skomercjalizowanym
    i nastawionym na konsumpcje świecie, ale podam:

    1. wprowadzić ustawowy nakaz na dawanie 10 lat gwarancji na
    samochody bez limitu kilometrów na wszystko bez żadnych
    wyjątków.

    2. znieść wszelkie ograniczenia w emisji spalin - niech producenci
    konkurują - 'niewidzialna' ręka rynku zadziała.

    3. dać ustawowy nakaz odbierania przez producentów aut po 10 latach
    eksploatacji do utylizacji.

    Szkodliwe dla środowiska nie są spaliny, ale koszty wyprodukowania
    samochodu: produkcja stali, miedzi, elektroniki, tworzyw sztucznych
    itp.

    Obecnie wszystkie te normy EURO to pic na wodę i nakręcanie koniunktury.
    Public Relation w czystej postaci.

    Tyle na ten temat.

  • 8. Data: 2011-03-29 22:14:36
    Od: "Tadeusz" <...@a...pl>

    > ROTFL :P

    i czego sie śmiejesz durniu???
    prądu zabraknie już za kilka lat :(

  • 9. Data: 2011-03-29 22:17:59
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-29 22:14, Tadeusz pisze:

    > i czego sie śmiejesz durniu???

    Smiesza mnie takie pajacyki jak kalwalino czy ty :P

    > prądu zabraknie już za kilka lat :(

    Ta, jasne :P

    --
    Karolek

  • 10. Data: 2011-03-29 22:20:05
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-29 21:57, Tadeusz pisze:

    > nie w tym sensie, ale ty ze swoim zacietrzewionym, ciasnym
    > światopoglądem i tak tego nie zrozumiesz...

    Dobrze ze ty mi tlumaczysz co Marek Dyjor mial na mysli :P

    Moze napisz nam jak ty skonczysz.

    --
    Karolek