  • Date: Mon, 18 Apr 2011 00:18:52 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: uda sie czy nie uda ? beda w unii cuda ?
    <4d923295$0$2492$65785112@news.neostrada.pl> <imtcl5$2qpd$1@news.mm.pl>
    <imteju$mni$1@newsread.aster.pl>
    <4d924e16$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    <imuj30$cjm$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4d92d88a$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    <imure7$ri7$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4d92f38f$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>
    <imv457$avf$1@news.net.icm.edu.pl> <inqiqv$pa1$1@news.onet.pl>
    <4dab4e64$1@news.home.net.pl>
    <l...@4...com>

    W dniu 17.04.2011 22:56, J.F. pisze:

    > Twoj czajnik nie spelnia unijnych norm :-)

    Zapewniam Ciebie, że ma sprawność 100% ;->

    > ale jakby tak kazdy posiadacz jednego z 19 mln samochodow wlaczyl swoj
    > czajnik, to by krajowej energetyce zabraklo polowe mocy.

    Mówisz? Dziwne, że ludzie mający elektryczne ogrzewanie/chłodzenie
    (podobny rząd mocy) jakoś tego problemu nie powodują.

    > Na szczescie samochod elektryczny bedzie mial sprawnosc co najmniej
    > dwa razy lepsza niz silnik spalinowy, wiec moze krajowa energetyka
    > wyrobi.

    Ano właśnie - silniki spalinowe są dość marnotrawne i nie pozwalają np.
    na odzyskiwanie energii przy hamowaniu.

    Więc generalnie nie będzie to większy problem niż popularyzacja
    klimatyzacji.