  • 261. Data: 2010-03-11 21:40:23
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-03-11 12:06, niusy.pl pisze:

    > Jedno z drugim nie ma żadnego związku.

    Jak najściślejszy.

    --
    sp

  • 262. Data: 2010-03-12 00:17:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A na ile ty sam wykupiles OC a na ile AC/osobiste ?

    Ponieważ ja mam na koncie trochę więcej kasy niż zero to mam
    ryzyko że przy przegraniu sprawy sądowej ktoś mi wejście na moje
    mienie jako rekompensata szkody - nie ubezpieczam się na minimum.

    AC - a co to ma do rzeczy w omawianym temacie?
    AC dotyczy mnie, i moich strat ktore sam sobie zrobiłem.

    > No i czy przy amerykanskich zwyczajach jest sens ubezpieczac OC na
    > wiecej ? Przeciez odszkodowanie moze byc dowolnie duze, to chyba
    > lepiej miec dom na kredyt, a reszte lokowac za granica :-)

    Warto mieć limity większe aby zmniejszyć szansę sprawy sądowej.
    Nie ma recepty na uniknięcie ryzyka w 100%.

  • 263. Data: 2010-03-12 00:24:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hn7o01$hvq$2@news.onet.pl Mario <c...@s...onet.pl>
    pisze:

    > i to jest właśnie chore
    Nie tylko to.

    --
    Jotte

  • 264. Data: 2010-03-12 00:27:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hn68et$60q$1@newsread1.aster.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > jak nie prowadzi, wtedy sie nie ubezpiecza, ale rowniez nie ma prawa
    > siasc za kolko
    Kompletnie nonsensowny pomysł. Sam wymyśliłeś?

    > bezsens to jest teraz, kiedy musisz ubezpieczyc samochod nie poruszajacy
    > sie po ulicach, bo tak
    Mieszasz aspekty, to co innego.

    > a posiadajac np 3 samochody musisz miec 3 ubezpieczenia, mimo iz i tak
    > tylko jednym samochodem na raz mozesz jezdzic
    Tu już prędzej.
    Chociaż każdy oddzielnie może się np. zapalić i poczynić szkody innym.

    --
    Jotte

  • 265. Data: 2010-03-12 00:29:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hn92a6$bk0$1@inews.gazeta.pl Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    pisze:

    > Ciągle się przejmujesz tym, że to śmieszne.
    Dobrze, już dobrze, uspokój się.
    Masz prawo śmiać się z czego chcesz, ja się wycofuję.

    --
    Jotte

  • 266. Data: 2010-03-12 00:38:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hn8blm$52i$1@nemesis.news.neostrada.pl Maddy
    <m...@e...com.pl> pisze:

    > Jedno zdanie, a ile mówi o człowieku.
    Jedno?
    Ileż razy już się osobnik przedstawił...

    --
    Jotte

  • 267. Data: 2010-03-12 00:43:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Mar 2010 17:17:42 -0600, Pszemol wrote:

    >AC - a co to ma do rzeczy w omawianym temacie?
    >AC dotyczy mnie, i moich strat ktore sam sobie zrobiłem.

    Na wypadek jakbys pojechal do kiepskiej dzielnicy, i twoje straty
    przerosly cyjesz OC.

    J.

  • 268. Data: 2010-03-12 08:16:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> napisał w wiadomości

    > Czemu tak sądzisz ?

    bo pomiedzy jednym, a drugim nie ma tak duzej korelacji jak to sugerujesz

  • 269. Data: 2010-03-12 08:19:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Kompletnie nonsensowny pomysł.

    a cos tresciwego dodasz?

    > Mieszasz aspekty, to co innego.

    to twoje zdanie

    > Chociaż każdy oddzielnie może się np. zapalić i poczynić szkody innym.

    od tego jest akurat ubezpieczenie w zyciu codziennym, tak jak ubezpieczajac
    dom, mozesz wykupic ubezpieczenie oc na dziecko, psa, moze byc opcja na
    samochod nie bedacy w ruchu, proste i nieskomplikowane

  • 270. Data: 2010-03-12 09:07:17
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 12-03-2010 00:38, Jotte pisze:
    > W wiadomości news:hn8blm$52i$1@nemesis.news.neostrada.pl Maddy

    > Jedno?
    > Ileż razy już się osobnik przedstawił...

    Wcześniej to uważał, że jest wcieleniem Jahwe.

    Nie było sugestii, że jest jedyną istota rozumną na ziemi. :-)
    To nowość, ale jakoś nie zaskakuje.

    W sumie czekam na następne objawienia... bo jest coraz zabawniej.

    Czy dowiemy się niedługo, że kod genetyczny Liwiusza nie zawiera
    "śmieciowych" genów, bo Liwiusz nie zniżyłby się do powstania na drodze
    ewolucji, jak całą reszta pospólstwa na tej grupie?

    Nie mogę się doczekać...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813