  • 121. Data: 2010-03-10 10:42:24
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Ile wtedy zaczniesz płacić, bez zniżki za bezszkodową ?

    Niby dlaczego bez zniżki?
    Za jedną stłuczkę tracisz zwykle 10-20% zniżki na rok-dwa.

  • 122. Data: 2010-03-10 10:56:09
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Bydlę pisze:

    > To, że od odpowiedzialności CYWILNEJ ubezpiecza się PRZEDMIOT.

    > Mieszkania nie ubezpieczasz od odpowiedzialności CYWILNEJ.

    Ależ dokładnie tak samo.

    TU przejmuje część odpowiedzialności za szkody, które mogą powstać
    "za pomocą" samochodu czy mieszkania, niezależnie od tego przez kogo
    są one spowodowane. Cóż w tym smiesznego?

  • 123. Data: 2010-03-10 11:02:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:hn7oq5$2n5o$2@news2.ipartners.pl...

    > A o weryfikację kandydatów do takiej formy ubezpieczenia tudzież
    > późniejsze ściąganie z nich regresem, to ty się już za TU nie martw.

    pewnie, tylko potem wszyscy beda plakac ze stawki za oc poszybowaly np 2
    razy w gore, no ale czego sie nie robi dla "wolnosci" ;)

  • 124. Data: 2010-03-10 11:31:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

> [...]
    >
    > pewnie, tylko potem wszyscy beda plakac ze stawki za oc poszybowaly np 2
    > razy w gore, no ale czego sie nie robi dla "wolnosci" ;)

    Jak mogą poszybować stawki OC od tego, że ubezpieczyciel zyska prawo
    regresu do sprawcy???

    --
    Liwiusz

  • 125. Data: 2010-03-10 11:41:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci

    > a dlaczego nie?
    >
    > takich samych szkod mozesz narobic jadac maluchm jak 6 litrowa corvetta

    A ilu jest dzidkow kupujacych 1.6TDI z mysla (popale gumy na parkingu), a
    ilu takich kupuje nastoletnie BMW?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 126. Data: 2010-03-10 11:42:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> wrote in message

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com>

    > Ubezpiczenie OC i od kradziezy. BMW 323i z 1999 roku z dodanym spoilerem i
    > zmienionym wydechem (modyfikacje tez podnosza skladke), ...
    >
    > --
    >
    > No to rzeczywiście idealny ROTFL

    Co w tym ROTFLowego? Ktos oblepiajacy sobie samochod spojlerami z tesco i
    wydechem z rynny nie robi tego, zeby jezdzic spokojnie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 127. Data: 2010-03-10 11:44:41
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hn7otr$mdu$1@news.onet.pl...

    > Masakra, 6 tysięcy funtów ;-)
    >
    > A ile zapłaci ubezpieczenia taki 19-letni student jeśli samochodem
    > będzie ta przysłowiowa corsa?

    Pewnie z tysiaka, moge wyliczyc kiedy bede miec chwile. Jesli do tego bedzie
    dopisany do polisy rodzicow, to po prostu ich skladka troche wzrosnie.

    Przykladowo za moje auto w 19-tej grupie, stateczny ojciec z 5 latami znizek
    na wyspach place 810 rocznie (pelne AC + NW + zachowanie znizek przy
    stluczce). Pare lat temu przytargalem sobie z japonii Prelude 2.2 (za JDMy
    dodatkowo zwyzka, bo wiadomo ze tego emeryci nie kupuja), za samo OC
    placilem jakies 1400/rok.

    Ale to ma uzasadnienie, bo szansa ze dzieciakowi odbije w toczydle znacznie
    mniejsza, niz gdyby mu dac w lapy 300-konne auto. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 128. Data: 2010-03-10 11:46:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> wrote in message
    > On 2010-03-09 17:31:56 +0100, "kamil" <k...@s...com> said:

    > Ale jaki to ma związek z tym, że to śmieszne, iż od odpowiedzialności
    > CYWILNEJ ubezpiecza się URZĄDZENIE?

    Bo w pewnych urzadzeniach cywile sa mniej odpowiedzialni. Dlatego
    ubezpieczenie podrozne na wies do cioci bedzie tansze, od ubezpieczenia od
    pozarcia przez lwa na safari. Dlatego pracodawca za ubezpieczenie
    pracownikow biurowych placi mniej od zatrudniajacego instruktorow jazdy
    ekstremalnej na motocyklu.

    Statystyki kolego, statystyki.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 129. Data: 2010-03-10 11:49:39
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    kamil pisze:

    > "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> wrote in message

    > Co w tym ROTFLowego? Ktos oblepiajacy sobie samochod spojlerami z tesco
    > i wydechem z rynny nie robi tego, zeby jezdzic spokojnie.

    Wiem, że piszesz o właścicielu bmki i tam faktycznie modyfikacja
    wydechu=rynna ale nie wszyscy (właściciele innych aut) tak robią i
    powiem więcej można po tym jeździć normalnie, nie wiem czy to mieści się
    w Twojej głowie.

    pozdrawiam
    mario

  • 130. Data: 2010-03-10 11:52:05
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    kamil pisze:

> [...]
    >
    > Ale to ma uzasadnienie, bo szansa ze dzieciakowi odbije w toczydle
    > znacznie mniejsza, niz gdyby mu dac w lapy 300-konne auto. :)

    o tak, tak. Sam pamiętam jak miałem lat "naście" i to chyba dobrze że
    jeździłem wtedy polonezem mojego ojca :-) ale chcę walczyć ze
    stereotypem że tuningowane auto, mocne auto = zapier.. z max prędkością,
    łamanie przepisów i wypadki itp. a co skutkuje najwyższą składką.

    pozdrawiam
    mario