  • Data: 2010-03-09 18:15:13
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09.03.2010 kamil <k...@s...com> napisał/a:

    > Oczywiscie, ze swiadczy. Mowimy caly czas o statystykach, a statystycznie
    > wieksza jest szansa na spotkanie idioty w ospojlerowanym pierdzidle z
    > wielkim wydechem, niz rodzinnym kombi.

    Ale uzasadnij to jakoś. Bo ja widzę idiotów którzy mają różne samochody.
    Kupują co popadnie, co jest akurat najtańsze. Skąd wiesz, że w Renault
    Espace nie siedzi idiota, który się przesiadł z dresiarskiego pierdzidła
    tylko dlatego, że urodziły mu się bliźniaki?

    Połączenie między posiadanym samochodem a stylem jazdy jest mocno
    teoretyczne. Nie ma co zatem skupiać się na szukaniu na siłę 'złych
    samochodów'. Jedyny sensowny sposób to szukanie złych kierowców. A to da
    się określić. Profil plus szkodowość. Jeśli gówniarz i ma historię
    szkodowości, to cena zaporowa. To i tak nie leczy z rejestrowania
    samochodów na rodziców, wujków itd.
    --
    Samotnik