  • Data: 2013-01-27 09:25:28
    Temat: Re: ubezpieczenia - długie
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 2013-01-26 23:05, masti pisze:

    > czyli nie dość, że zapłacę składkę to jeszcze zlikwiduję szkodę z AC i
    > będę dopłacał? genialny jesteś

    To, czy będziesz dopłacał, to zależy tylko od Twojego wariantu
    ubezpieczenia, więc nie uogólniaj. Tak jest z innymi ubezpieczeniami:
    - zdrowotne - nie stać mnie, to mam tylko dostęp do podstawowej opieki i
    kilku specjalistów, za pozostałych muszę zapłacić sam; stać mnie - mam
    dostęp do wszystkich specjalistów;
    - mieszkaniowe - nie stać mnie - ubezpieczam tylko mury, a nowy TV muszę
    kupić sobie sam; stać mnie - to po spaleniu i meble dadzą mi nowe...
    Mogę też wykupić OC, wtedy nie będą mnie sąsiedzi po sądach ścigać... ;)

    Chcę czuć się bezpiecznie, to się ubezpieczam, a nie wymagam od Państwa,
    by wprowadziło obowiązek ubezpieczania się. A najlepiej pewnie by było,
    gdyby wyeliminować Państwo z tej gry...

    Może to kwestia zmiany podejścia. Bo przecież wiadomo, że jak idziemy na
    imprezę i dach się zawali, to oczywiste, że organizator (przez
    ubezpieczyciela) musi nam zapłacić...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.