  • 21. Data: 2012-10-16 13:12:33
    Temat: Re: ubezoieczenie OC
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-16, Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > A Kawasaki zaleca tak z panewkami, co druga wymiana oleju.

    No to wychodzi na to, ze 8 razy zapomnialem wymienic panewki. Amilu myslisz,
    ze moge tak jezdzic??

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-10-16 13:23:53
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 13:12, AZ pisze:

    > No to wychodzi na to, ze 8 razy zapomnialem wymienic panewki. Amilu myslisz,
    > ze moge tak jezdzic??

    Pewnie Ci sie trafily dembowe.
    fuksiarz!

    pozdr
    newrom

  • 23. Data: 2012-10-16 13:25:47
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 13:11, AZ pisze:

    > A po co zakladac tak gupie watki? Przeciez to jest oczywista oczywistosc,
    > ze KHI jest lepsze od HD, ba, jest lepsze od wszystkiego.

    Mowisz ze przyjemniej miec w dupie kawasaki niz korek analny ?

    > Nie, probuje byc mily.

    Banany zostaw dla kolegow z klatki :P

    pozdr
    newrom

  • 24. Data: 2012-10-16 13:32:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Mowisz ze przyjemniej miec w dupie kawasaki niz korek analny ?

    Ja nie wiem jak Ty ale ja motura do jazdy uzywam...

    > Banany zostaw dla kolegow z klatki :P

    Nie mam zadnych kolegow bloku :-(

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-10-16 13:33:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Pewnie Ci sie trafily dembowe.

    Nie wiem z czego sa, ani gdzie sa, ani co to jest. Jak bede chcial sie mocno
    podszkolic z mechaniki, elektroniki, elektryki, to se Honde kupie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2012-10-16 13:41:32
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 13:32, AZ pisze:

    > Ja nie wiem jak Ty ale ja motura do jazdy uzywam...

    motura to tak, ale kawasaki jest lepsze wg Ciebie od wszystkiego to se
    pomyslalem ze sprawdzales!

    > Nie mam zadnych kolegow bloku :-(

    Nie lansuj sie na mieszkanca wielkiego miasta z blokami!

    pozdr
    newrom juz jedna noga ze wsi.

  • 27. Data: 2012-10-16 13:42:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 13:33, AZ pisze:

    > Nie wiem z czego sa, ani gdzie sa, ani co to jest. Jak bede chcial sie mocno
    > podszkolic z mechaniki, elektroniki, elektryki, to se Honde kupie.

    a na razie skup sie na struganiu papefek.

    pozdr
    newrom co pamieta papefki!

  • 28. Data: 2012-10-16 13:49:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > a na razie skup sie na struganiu papefek.

    Lepiej strugac papefki niz wariata.

    > pozdr
    > newrom co pamieta papefki!

    Nie lansuj sie juz na takiego starca z broda do kostek bo papefki to
    i ja pamietam. No.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 29. Data: 2012-10-16 13:51:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > motura to tak, ale kawasaki jest lepsze wg Ciebie od wszystkiego to se
    > pomyslalem ze sprawdzales!

    Ja tam nie wiem co Ty myslisz, ale powiem Ci jedno - Kawasaki to nie
    jest motur do dupy, moze Honda czy Yamahaha tak ale nie Kawasaki.

    > Nie lansuj sie na mieszkanca wielkiego miasta z blokami!

    Ja? Ja na wsi mieszkam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2012-10-16 13:51:45
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 13:49, AZ pisze:

    > Lepiej strugac papefki niz wariata.

    jak tak czasami popatrze ne tego wariata Amila, to musze Ci przyznac racje!

    > Nie lansuj sie juz na takiego starca z broda do kostek bo papefki to
    > i ja pamietam. No.

    Wiesz ze to bylo 8 lat temu? DZIADU!

    pozdr
    newrom :-D