  • Data: 2009-03-08 20:40:55
    Temat: Re: uC poczatek
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 08 Mar 2009 19:42:51 +0100, Sebastian Biały wrote:

    >Dziekujmy opatrzności. Inaczej grupa była by zawalana pytaniami "mam 4Mb
    >RAM a pokazuje 640k, pomocy", albo "jestem w trybie rzeczystistym, jak
    >przełączyć się w chroniony w przerwaniu i zmienić segment pamięci?" itd
    >podobne problemy nieznane na innych normalnych architekturach. Cale
    >szczęście że nie zdobyły popularności w uC.

    No jak nie - przeciez w uC pelno bylo podobnych jaj.
    Dlaczego nie dziala mi printf jesli string formatujacy dam z pamieci
    RAM .. i to nie tylko zarzut do Intela i '51, ale takze do Harvard
    architecture, a czesto i do innych pomyslow.
    Kiedys i 4GB RAM zabraknie i bedzie podobny zarzut do ARM ze
    stronnicowaniem :-)

    J.