  • Data: 2009-03-08 19:28:37
    Temat: Re: uC poczatek
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli zakładasz z góry, że twój rozmówca jest kłamcą? Nieładnie.

    A nazwalem cie klamca? Napisalem, ze nie wierze.

    > Tu masz linka niedowiarku :-)
    > http://www.kpitgnutools.com/bt/bug_view_advanced_pag
    e.php?bug_id=02668

    Niestety nie da sie tego przegladnac, login i halso potrzebne. Numer
    bledu z id tez nie istnieje.
    Poza tym to nie jest strona gcc, wiec jesli mozesz daj linka lub nr
    bledu do bugzilli na gcc.gnu.org.

    > Czyli podsumowując rozszerzenie "do" standardu jest zgodne ze
    > standardem, w przeciwieństwie do rozszerzeń, które nie są zgodne ze
    > standardem :-). Sam bym tego lepiej nie ujął.

    Celowo nie rozumiesz subtelnosci polegajacej na rozszerzeniu w stosunku
    do standardu ANSI C, a niezgodnosci ze standardem ANSI C i tworzenu
    wlasnych udziwnien?

    Jeszcze raz - bardzo duze projekty takie jak KDE czy framework Qt z
    Nokii kompiluja sie na gcc (zarowno pod linuxem jak i windowsem) oraz za
    pomoca kompilatora microsoftu bez problemow. Co jednak swiadczy o sporej
    kompatybilnosci i zgodnosci ze standardem.
    Nawet jesli korzystam z rzeczy niestandardowych to w przypadku gcc
    problem jest maly, gdyz ten kompilator istnieje na praktycznie kazdej
    platformie sprzetowej, wiec ew. niekompatybilnosci nie zauwaze. Jesli
    korzystam z rosrzerzen IAR dla AVR to juz na niczym innym tego nie
    skompiluje.