  • Data: 2009-07-21 13:22:39
    Temat: Re: tych telefonów nie jest duzo
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    Końrad(o) wrote:
    > które obecnie oferowane w ofertach operatorów telefony to aparaty na
    > dwie karty sim?

    Żaden.

    > pewnie nie ma ich dużo,

    O ile dziś się nic nie zmieniło, jest zero. Jaki interes ma operator w
    oferowaniu telefonu na dwa SIMy?

    > czy może ktoś wskazać nazwy dostępnych
    > obecnie na rynku aparatów dual-sim?

    Niezależnie od operatorów to jest sporo modeli. Mechanicznie i
    jakościowo najlepsze wydają się Samsungi serii DUOZ (4 modele, ja mam
    standardowego candybar D870) no i seria chińskich sprzedawanych w PL pod
    marką myPhone (nawet od razu z SIMami prepaid). Nie liczę chińskich
    odpadów z ChinaOS - jest tego trochę - sprzedawanych pod wieloma nazwami.

    Jakub