  • Data: 2010-03-24 23:00:22
    Temat: Re: tvn 16/9
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1x5rvliyeuxfa$.dlg@lepper.institute.com...

    > Więc pozostaje winić dostawcę za oprogramowanie tunera które robi z tego
    > kaszanę - n-boxy radzą sobie z tym świetnie

    Z czym sobie radzą? O czym Ty pierdolisz?
    TVN nadaje z HOTBIRDA dla wszystkich operatorów TAKI
    SAM SYGNAŁ przekazu SD/PAL. Nadaje idiotycznie wsazdając
    często i gęsto obraz 16:9 w 4:3. To nie jest normalny
    przekaz bo ma 430 linii. Ja z tym obrazem mogę sobie robić
    co zechce ... ale on się nadaje do wytarcia dupy bo nawet
    YOUTUBE ma lepszą jakość.

    Może już więcej nie ogladaj tego WSI24 bo Ci rozum odbiera.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com