  • 1. Data: 2011-12-14 22:50:58
    Temat: tv sat - ciekawe pozycje satelitarne
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ostatnio pokrecilem sobie talerzem i na Eurobird 28.2E nawet ciekawe
    programy w jezyku angielskim. I postanowilem, ze cos sobie zainstaluje
    bardziej trwalego niz talerzy przywiazany drutem do slupa na balkonie
    (w celach testowych).

    Beda wiec napewno 3 pozycje:

    1. hotbird 13.0E
    2. astra 19.2E
    3. eurobird/astra 28.8E

    ad 1. wiadomo cos tam leci, moze bedzie jakas platforma (na tym etapie
    bez znaczenia - ale z pewnoscia bedzie tu konwerter TWIN aby moc ew.
    nagrywac).

    ad. 2 tu troche niemieckich kanalow mnie interesuje (tu tez sa kanaly
    dla dzieci po niemiecku) - a nie wspomne o rosyjskojezycznych

    ad. 3 tu pare kanalow w jezyku angielskim (informacyjne, dla dzieci,
    mlodziezy i nawet jakies filmowe tez leca - da sie to ogladac).

    No i teraz pytanie: na ktorym satelicie (oproczy Astry 2D/1N bo tu
    duuuuuuuuuuze anteny) mozna cos ciekawego znalezc w jezykach:
    angielskim, rosyjskim, niemieckim.

    Czy sa jakies np. skandynawskie lub nawet arabskie kanaly, gdzie dosc
    dobre filmy leca z oryginalna sciezka dzwiekowa i napisami? Gdzies
    slyszalem, ze na jakims arabskim kanale leca (lecialy) rozgrywki NBA?

    Oprocz stacji tv interesuja mnie stacje radiowe. Ktos tu ma jakies
    swoje typy???

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-12-15 06:23:45
    Temat: Re: tv sat - ciekawe pozycje satelitarne
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-12-14 23:50, a...@p...pl pisze:
    > Beda wiec napewno 3 pozycje:
    >
    > 1. hotbird 13.0E
    > 2. astra 19.2E
    > 3. eurobird/astra 28.8E

    kiedyś poza hotbird`em i astrą b. popularnymi satelitami
    były syrius (5E) i thor (1W).
    tam było dużo skandynawskich

    http://www.lyngsat.com/thor5.html
    http://www.lyngsat.com/astra4a.html

    do tej pory przetrwało kilka moich anten z czterema konwerterami
    na wskazane wyżej pozycje.
    co do filmów najświeższe pozycje leciały na TV Cabo, a to jak
    pamiętam z hispansata (30W)

  • 3. Data: 2011-12-15 09:21:57
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 15 Dec 2011 07:23:45 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    >na wskazane wyżej pozycje.
    >co do filmów najświeższe pozycje leciały na TV Cabo, a to jak

    z oryginalna sciezka to wszystko? Przegladalem lyngsata, ale nazwy
    kanalow nie wszystko mowia. Prawda wychodzi co mozna ogladac, gdy sie
    oglada. Jak masz mozliwosc, to moglbys cos przejrzec na tunerze i
    stwierdzic, co leci i co byloby warte zachodu?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-12-15 09:35:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2011-12-15 10:21, a...@p...pl pisze:

> [...]
    > oglada. Jak masz mozliwosc, to moglbys cos przejrzec na tunerze i
    > stwierdzic, co leci i co byloby warte zachodu?

    obecnie nie mam możliwości.
    obrotnice zdjąłem już dawno, ale z tego co pamiętam to filmy
    leciały z oryginalną ścieżką (wówczas), innych języków
    poza angielskim nie łapie.

  • 5. Data: 2011-12-15 10:41:15
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > No i teraz pytanie: na ktorym satelicie (oproczy Astry 2D/1N bo tu
    > duuuuuuuuuuze anteny) mozna cos ciekawego znalezc w jezykach:
    > angielskim, rosyjskim, niemieckim.

    Jeśli interesuje Cię, prócz rosyjskiego, także ukraiński, to mogę
    polecić pozycje 4W i 5E. Warto zauważyć, że niektóre kanały ukraińskie
    gadają właśnie po rosyjsku. Jest sporo kanałów muzycznych, a ukraińskie
    i rosyjskie wokalistki mogą niejedno oko nacieszyć ;-)