  • 1. Data: 2011-12-13 13:09:16
    Temat: Box do naziemnej cyfrówki
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Jaki box możecie mi polecić do odbioru naziemnej cyfrówki - jeśli to ma
    znaczenie to Kalisz-Mikstat.

    Wymagane byłoby aby miał wyjście 1080i HD przez hdmi i audio przez
    spdif (coax - bo optyk jedyny już zajęty przez brd). Fajnie gdyby umiał:

    - wyjść na komponent i vga (to jakby co miał znaleść zastosowanie w
    innych warunkach - starszy tv lub monitor)
    - i wejść LAN i robić za netplayer (np smb)
    - i obsłużyć USB (nagrywanie/odtwarzanie na/z pendrive)
    - obsługiwać różne formaty multimedialne sd i hd (szczególnie mkv i
    inne hd, bo tego nie mam czym obecnie odtwarzać, a dowolne sd to byle co
    teraz potrafi)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 2. Data: 2011-12-14 22:13:55
    Temat: Re: Box do naziemnej cyfrówki