  • 1. Data: 2011-12-14 21:49:07
    Temat: Rozwiązanie umowy z n
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Od 1 stycznia n-ka zaprzestaje zadawania
    niektórych kanałów (m.innymi TVN+1 i TCM).
    Rozumiem, że daje to możliwość rezygnacji
    z ich oferty?
    Tylko na co zamienić?

  • 2. Data: 2011-12-18 02:04:31
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy z n
    Od: rymas <r...@p...onet.pl>

    On Dec 14, 10:49 pm, jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> wrote:
    > Od 1 stycznia n-ka zaprzestaje zadawania
    > niektórych kanałów (m.innymi TVN+1 i TCM).
    > Rozumiem, że daje to możliwość rezygnacji
    > z ich oferty?
    > Tylko na co zamienić?

    A przypadkiem lista kanałów nie jest załącznikiem do regulaminu -
    który się nie zmieni. W takim przypadku chyba nie ma możliwości
    odstąpienia od umowy lojalnościowej bez kosztów. Teraz na przykład
    zmienili kanały nFilm na nPremium czy coś takiego i nie jest to raczej
    podstawą do ucieczki.

    Łukasz

  • 3. Data: 2011-12-18 07:11:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "rymas" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    s.googlegroups.com...
> [...]

    >który się nie zmieni.

    > W takim przypadku chyba nie ma możliwości
    >odstąpienia od umowy lojalnościowej bez kosztów.

    Co znaczy "chyba"?
    Wiesz, doczytałeś w przepisach, czy tak sobie tylko gadasz?

    >Teraz na przykład
    >zmienili kanały nFilm na nPremium czy coś takiego i nie jest to raczej
    >podstawą do ucieczki.

    Ale widzisz różnicę między wyłączeniem a zmianą nazwy kanału?

  • 4. Data: 2011-12-18 09:45:41
    Od: "Achaj" <l...@b...pl.WYTNIJ.TO>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości
    > Od 1 stycznia n-ka zaprzestaje zadawania
    > niektórych kanałów (m.innymi TVN+1 i TCM).
    > Rozumiem, że daje to możliwość rezygnacji
    > z ich oferty?
    > Tylko na co zamienić?

    jest podstawa , aby zerwać umowę
    przykładowe wypowiedzenie:

    "W związku z wyłączeniem z dniem 31 grudnia 2011 roku kanałów: TVN+1 HD, Cartoon
    Network, Boomerang, CNN, TCM wchodzących w skład pakietów tematycznych obecnej oferty
    programowej, działając na podstawie rozdz. V ust.8 regulaminu świadczenia usług z
    dnia 01.04.2011 roku, korzystając z prawa do rozwiązania umowy bez zachowania okresu
    wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca, w którym przyjęto pisemne oświadczenie
    abonenta o rozwiąza­niu umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, informuję ITI
    Neovision o mojej rezygnacji i wypowiadam niniejszą umowę na warunkach
    przewidzianych w regulaminie. "

    a na co zmienić - stwierdziłem że tak mało oglądam tv, że to co nadają w DVB-T to mi
    wystarczy, a więc koniec abonamentu ;-)

  • 5. Data: 2011-12-18 22:26:00
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    W dniu 2011-12-18 10:45, Achaj pisze:

    > a na co zmienić - stwierdziłem że tak mało oglądam tv, że to co nadają w
    > DVB-T to mi wystarczy, a więc koniec abonamentu ;-)

    Dzięki. :)
    Co do zmiany to niestety mam dużo gorzej - DVB-T do mnie
    "nie sięga". Mój nadajnik rozpoczyna MUX 1 dopiero 31.05.2012
    a i oferta tego MUXa ubożuchna. Na MUXa 2 muszę poczekać
    do końca 2013 roku...

  • 6. Data: 2011-12-23 10:00:32
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 14.12.2011 22:49, jo44 pisze:
    > Od 1 stycznia n-ka zaprzestaje zadawania
    > niektórych kanałów (m.innymi TVN+1 i TCM).
    > Rozumiem, że daje to możliwość rezygnacji
    > z ich oferty?
    > Tylko na co zamienić?
    rozumiem ze umowę podpisałeś niedawno, chcesz ją teraz rozwiązać dla
    zasady, czy jest coś lepszego/tańszego na rynku?
    ToMasz