    From: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: tv crt thompson - dlugo sie zalacza
    Date: Fri, 26 Apr 2013 16:57:00 +0200

    > easy....ja nie jestem elektronikiem i sam nie zamierzam naprawiac, ale
    > chcialbym dojsc co sie dzieje i przekazac te informacje panu od
    > lutownicy.
    > 2 "mrygniecia"
    Szanowny chłopcze!
    My tu jesteśmy Panami od lutownicy.
    Koledzy już przekazali, że to nie jest trywialne.
    Jeden kolega napisał, że prąd katody za mały.
    Być może komputer nie pozwala na załączenie obrazu właśnie z tego powodu.
    Poziom doświadczenia, aby naprawić tę usterkę mieści się czasowo
    w zakresie od setek do tysięcy godzin.
    Trudno powiedzieć.
    Coś nie chce mi się uwierzyć, że nie chcesz tego sam naprawić,
    tylko zlecić to "Panu od lutownicy".
    Na pewno naprawa nie będzie polegać na wejściu w menu serwisowe i
    poustawianiu bitów w odpowiednich miejscach.
    Poza tym, takie stwierdzenie: "Pan od lutownicy",
    sugeruje, że trochę nie doceniasz fachowców.
    Proszę sobie wyobrazić, co powiedzą w serwisie samochodowym, jak laik nazwie
    ich "Panami od śrubek",
    kiedy będzie wcześniej chciał się dowiedzieć co się dzieje w silniku, jak
    zapali się "check engine".
    Będzie dobrze jak schemat chociaż odczytasz.
    Jakieś 15 lat temu pisał tutaj nasz kolega Juliusz: będzie dobrze jak Ty
    schemat narysujesz. Widać, że czasy zmieniają się na jeszcze gorsze :-(
    -- .
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl Systemy elektroniczne.