  • Data: 2013-04-27 21:37:22
    Temat: Re: tv crt thompson - dlugo sie zalacza [OT]
    Od: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jednego z dwóch kpiarzy przesmiewcow :) Juliusz i NameNo to był
    > niezapomniany duet :) nie ujmujac im zupelnie wiedzy, oczywiscie ..
    To zależy, co dla kogo jest ważne.
    Ja w swoim życiu zyskałem wiele dzięki ludziom,
    którzy mają olbrzymią wiedzę i doświadczenie.
    Najczęściej wyśmiewali głupotę innych.
    I do nich należy być może i Juliusz.
    Nie jest to z pewnością miłe,
    niemniej jednak mało istotne przy głównym nurcie.
    To tak jak w szkole:
    Zapytasz się uczniów, czy dobry nauczyciel to taki, który jest luzakiem,
    czy ten który wymaga?
    Najczęściej odpowiedzą, że luzak jest fajny.
    I potem masz miernoty, które wspięły się na szczyty.
    I ci sami, co kiedyś uważali luzaków za fajnych,
    teraz mówią, że: "Tych polityków Panie to bym wszystkich powywieszał"
    -- .
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar
    http://www.alpro.pl Systemy elektroniczne.