    From: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: turystyczny dla babki
    Date: Tue, 13 Sep 2011 22:37:03 +0200

    Dnia 13 - 09 - 2011 (wtorek) o godzinie 19:18, The_EaGle napisał(a):

    > Jak masz więcej niż 170cm to proponuje kawasaki versys. Rewelacyjny
    > motocykl na miasto i do niedalekiej turystyki.

    Też chciałem to wcześniej napisać, ale na tej grupie zwyczajnie strach
    zachwalać Kawasaki ;-) No ale skoro już się odważyłeś, to dorzucę swoje
    trzy grosze. Versys jest rzeczywiście wart polecenia, ewentualnie również
    ER-6. Miałem okazję potestować obydwa. Jestem podobnego wzrostu co Paulina
    - ER-6 leżał mi idealnie, Versys był trochę wyższy, ale spokojnie do
    ogarnięcia. Oba silniki są bardzo kulturalne - teoretycznie są trochę
    inaczej zestrojone, ale w praktyce różnice nie są mocno zauważalne. Do tego
    dobre hamulce i przyzwoite zawieszenie. No i tak jak napisałeś - za
    kilkanaście tysięcy można kupić sztukę w naprawdę dobrym stanie.

    Poza tym miałbym dla Pauliny jeszcze jedną propozycję do rozważenia - BMW
    CS, czyli "metroseksualny" młodszy brat GS-a 650. Wiem, że wygląd tego
    motocykla jest co najmniej kontrowersyjny, ale IMHO ten sprzęt może się
    spodobać. Do "hardcorowej" turystyki po bezdrożach się oczywiście nie
    nadaje, ale do wyjazdów po asfalcie jak najbardziej. Sprzęt, ze względu na
    swą specyficzną urodę nie jest zbyt popularny, więc za relatywnie
    umiarkowane pieniądze można kupić dobry egzemplarz.

    --
    Yorick
    LS 650