-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
ia.pl!not-for-mail
From: BartekK <s...@N...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: tuning 2.8 biturbo ?
Date: Sun, 01 May 2011 10:21:16 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 30
Message-ID: <ipj5no$6dn$1@mx1.internetia.pl>
References: <iphagk$utq$1@mx1.internetia.pl> <iphg66$26o$1@usenet.news.interia.pl>
<iphrqs$96a$1@mx1.internetia.pl> <ipj422$hfs$1@usenet.news.interia.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1304238648 6583 77.252.249.9 (1 May 2011 08:30:48 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 1 May 2011 08:30:48 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <ipj422$hfs$1@usenet.news.interia.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
Thunderbird/3.1.10
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365433
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-05-01 10:02, megrims pisze:
> Mam do marki duży sentyment i gdyby nadal
> robili Omege z RWD to nadal bym jeździł Omegą.
> Nawet X30XE 211 KM jest za słaby do tego
> auta. Za to omega była bardzo komfortowym autem.
Oj tak, duże wygodne, obecnie bardzo tanie... Szkoda że już minęło, a
większość egzemplarzy podlega samoczynnej biodegradacji.
> Vectre C 1.9cdti zdłubałem do 190 KM.
> Co do zawieszenia w tej Vectrze to fakt, że wyrywa
> kierownice z rąk przy przyśpieszaniu. Raz rozpędziłem
> to do licznikowego 245 i nigdy więcej tego nie zrobię.
> Jeśli OPC ma zupełnie inny zawias, to może i jest sens
> coś z tym robić.
Najwidoczniej ma inny, bo latanie ~250km/h (tyle ile ogranicznik
pozwala, więcej nie jedzie, jak dochodzi do 250 to spalanie spada) po
dość krętej autobanie, nawet mokrej, to żaden wyczyn i nic się ciekawego
nie dzieje, auto prowadzi się stabilnie i normalnie, jak corsa przy 100
;), nawet hałas wewnątrz podobny.
Oczywiście nie ma co tego porównywać tego auta i zawieszenia do latania
200 po szutrowych drogach jakąś rajdówką, to zupełnie inny segment.
Oczywiście również nie ma co próbować tego testować na większości
polskich dróg, jak wiadomo - nawet ferrari z Zientarskim się do
dziurawego asfaltu nie przykleja, na naszych drogach żadne zawieszenie
nie pozwala na takie jazdy.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 01.05.11 10:25 BartekK
- 01.05.11 12:09 to
- 01.05.11 12:11 to
- 01.05.11 12:18 to
- 01.05.11 12:49 Olo
- 01.05.11 12:58 Kuba \(aka cita\)
- 01.05.11 13:00 Olo
- 01.05.11 14:30 Przembo
- 01.05.11 14:53 scob
- 01.05.11 15:17 Lewis
- 01.05.11 15:33 to
- 01.05.11 15:58 to
- 01.05.11 17:27 ArekM
- 01.05.11 18:37 Kuba \(aka cita\)
- 01.05.11 20:43 Olo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=