eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodytuning 2.8 biturbo ? › Re: tuning 2.8 biturbo ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
    ia.pl!not-for-mail
    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: tuning 2.8 biturbo ?
    Date: Sun, 01 May 2011 10:21:16 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <ipj5no$6dn$1@mx1.internetia.pl>
    References: <iphagk$utq$1@mx1.internetia.pl> <iphg66$26o$1@usenet.news.interia.pl>
    <iphrqs$96a$1@mx1.internetia.pl> <ipj422$hfs$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: drut.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1304238648 6583 77.252.249.9 (1 May 2011 08:30:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 1 May 2011 08:30:48 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ipj422$hfs$1@usenet.news.interia.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2365433
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-01 10:02, megrims pisze:
    > Mam do marki duży sentyment i gdyby nadal
    > robili Omege z RWD to nadal bym jeździł Omegą.
    > Nawet X30XE 211 KM jest za słaby do tego
    > auta. Za to omega była bardzo komfortowym autem.
    Oj tak, duże wygodne, obecnie bardzo tanie... Szkoda że już minęło, a
    większość egzemplarzy podlega samoczynnej biodegradacji.

    > Vectre C 1.9cdti zdłubałem do 190 KM.
    > Co do zawieszenia w tej Vectrze to fakt, że wyrywa
    > kierownice z rąk przy przyśpieszaniu. Raz rozpędziłem
    > to do licznikowego 245 i nigdy więcej tego nie zrobię.
    > Jeśli OPC ma zupełnie inny zawias, to może i jest sens
    > coś z tym robić.
    Najwidoczniej ma inny, bo latanie ~250km/h (tyle ile ogranicznik
    pozwala, więcej nie jedzie, jak dochodzi do 250 to spalanie spada) po
    dość krętej autobanie, nawet mokrej, to żaden wyczyn i nic się ciekawego
    nie dzieje, auto prowadzi się stabilnie i normalnie, jak corsa przy 100
    ;), nawet hałas wewnątrz podobny.
    Oczywiście nie ma co tego porównywać tego auta i zawieszenia do latania
    200 po szutrowych drogach jakąś rajdówką, to zupełnie inny segment.
    Oczywiście również nie ma co próbować tego testować na większości
    polskich dróg, jak wiadomo - nawet ferrari z Zientarskim się do
    dziurawego asfaltu nie przykleja, na naszych drogach żadne zawieszenie
    nie pozwala na takie jazdy.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
    | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: