  • 11. Data: 2012-04-26 18:15:33
    Temat: Re: tuner TV (dvb-t)?
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > Panowie, a coś takiego?
    >
    > http://allegro.pl/tuner-tbs-6220-pci-e-dvb-t2-t-htpc
    -xbmc-pvr-hts-
    i2285949736.h
    > tml

    Przyrodnicza ciekawostka, że nigdzie wyraźnie nie napisali czy to umie odbierać
    obowiązujący w Polsce standard.
    Tylko piszą DVB T i DVB T2 a określenie MPEG4 H264 starannie omijają.

  • 12. Data: 2012-04-26 19:22:20
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    Pozwoliłem sobie z konta Allegro wysłać do sprzedacy takie zapytanie:

    multipleksów - w obowiązującym w Polsce standardzie MPEG4 H264 ?
    W specyfikacji nic na ten temat, w demonstrowanych na Youtube filmach
    pokazujecie zestaw kanałów satelitarnych lub z jakiejś kablówki, nie
    przypomina to cyfrowego odbioru z zewnętrznej anteny.
    Podejrzana sprawa.
    Pilnie proszę o odpowiedź.<<

    Ciekawe czy i co odpiszą.

  • 13. Data: 2012-04-27 09:33:13
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wmak <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    Uzupełniłem zapytanie cytatem ze strony:
    http://www.polskacyfrowa.org/podstawy/podstawowe-inf
    ormacje.html

    Ja: >> Dekoder powinien mieć możliwość odbierania programów telewizyjnych w
    tzw. standardowej rozdzielczości (SDTV) oraz w tzw. wysokiej rozdzielczości
    (HDTV) oraz możliwość dekodowania obrazu zakodowanego zgodnie ze standardem
    MPEG-4 część 10 (znanym też jako AVC lub H.264) jak również możliwość
    dekodowania dźwięku zakodowanego zgodnie ze standardem MPEG-2 Layer 2 i
    dźwięku wielokanałowego zakodowanego zgodnie ze standardem E-AC-3 (Dolby
    Digital Plus). Standardy MPEG-2 i MPEG-4 <<

    i dostałem następującą odpowiedź:
    PVR HTS

    towaru w 14 dni od zakupu, nie dotyczy to tylko tzw "sprzedaży konsumenckiej"
    ale również sprzedaży związanej z działalnością gospodarczą. Zapraszam do
    zakupu i testowania, gdy cokolwiek Panu nie będzie pasowało, proszę po prostu
    odesłać kartę, przelew odsyłamy tego samego dnia w którym otrzymujemy zwrot
    karty. Oczywiście karta musi być w takim samym stanie jaką Pan otrzymał od
    nas, ale to chyba oczywiste. Jeśli ma Pan jakieś wątpliwości to proszę o
    telefon do mnie.
    Nadmienię tylko że te właśnie karty kupiły od nas - R&D center Samsunga, Canal
    plus ale to nie pamietam z jakiego działu, i z TVP chyba ze 3 karty, w
    zasadzie nie mieliśmy sprzedaży indywidualnej<<
    Chyba jedna osoba kupiła prywatnie.<<

    Ja się nie dziwię, bo cena dosyć wysoka więc jak ktoś nie musi oglądać na
    komputerze to za kilkakrotnie mniejszą sumę kupi sobie STB do starego
    telewizora.
    Wmak

  • 14. Data: 2012-04-30 11:36:56
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    zanabyłem w drodze kupna coś takiego: Pinnacle 710IX
    nie wiecie skąd do tego ściągać sterowniki? gdzie jest strona domowa?

  • 15. Data: 2012-05-01 11:53:30
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > zanabyłem w drodze kupna coś takiego: Pinnacle 710IX
    > nie wiecie skąd do tego ściągać sterowniki? gdzie jest strona domowa?

    Kurde, nóż sie w kieszeni otwiera. Google nie istnieje? Nie przyszło ci
    do głowy wpisać w przegladarkę http://www.pinnacle.com/ ????

    --

    Jingiel

  • 16. Data: 2012-05-01 12:02:37
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > do głowy wpisać w przegladarkę http://www.pinnacle.com/ ????

    przyszło, ale tam nic nie ma...

  • 17. Data: 2012-05-01 12:29:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 May 2012 12:02:37 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > przyszło, ale tam nic nie ma...

    A za co dostałeś bana na google? Pytam z ciekawości, bo to nie jest łatwe,
    być może nawet będziesz pierwszym Polakiem, który tego dokonał.

    Bo bez bana to byś znalazł w 5 sekund: www.pinnaclesys.com

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 18. Data: 2012-05-01 12:46:57
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    na tej stronie nie ma żadnych sterowników, byłem wcześniej...

  • 19. Data: 2012-05-01 12:53:53
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 1 May 2012 12:46:57 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > na tej stronie nie ma żadnych sterowników, byłem wcześniej...

    taaaaaa... właśnie widzę jak nie ma:
    http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Products/Co
    nsumer+Products/PCTV+Tuners/PCTV+Analog_Digital+PVR/
    PCTV+To+Go+Support/Download+Area/Drivers+-+Updates?m
    ode=documents

    "Jakie jest najczęstsze kłamstwo w internecie? Szukałem ale nie znalazłem"

  • 20. Data: 2012-05-01 13:03:32
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Products/Co
    nsumer+Products/PCTV+Tuners/PCTV+Analog_Digital+PVR/
    PCTV+To+Go+Support/Download+Area/Drivers+-+Updates?m
    ode=documents

    nie wiem jak tu wlazłeś, ja tego nie znalazłem, dzięki

    ale coś czuję, że będą kłopoty, USA only

    co to jest MS Windows MediaCenter?
    można to jakoś zassać do windows XP?