  • 1. Data: 2009-01-19 12:22:41
    Temat: tubiedronka jest online
    Od: Radius <radius@radius>

    pojawila sie juz strona.

  • 2. Data: 2009-01-19 13:45:14
    Temat: Re: tubiedronka jest online
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    Radius pisze:
    > pojawila sie juz strona.

    No i wychodzi na to, że te 33 gr/min do wszystkich [z wyjątkiem Play ;)]
    to tylko ograniczona czasowo promocja. A doładowania kupić można tylko
    w Biedronce.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 3. Data: 2009-01-19 14:36:38
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Radius" <radius@radius> napisał w wiadomości
    > pojawila sie juz strona.

    Wybór telefonów też mają ciekawy , nic tylko lecieć i przebierać w
    telefonach :)

  • 4. Data: 2009-01-19 15:59:01
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    hephalump pisze:

    > No i wychodzi na to, że te 33 gr/min do wszystkich [z wyjątkiem Play ;)]

    A jak się wczytasz w regulamin:
    http://www.tubiedronka.pl/cms/att/regulamin/tuBiedro
    nka_04_Cennik_Uslug_Telekomunikacyjnych.pdf
    to wyczytasz, że :
    a)Połączenia do wszystkich sieci komórkowych (za wyjątkiem PLAY) 0,45PLN
    b)Za każde rozpoczęte 15 sekund połączenia krajowego naliczana
    jest opłata w wysokości 1/4 stawki minutowej.

    ad a)
    chwalą się głośno że 33gr, a nei 45gr
    ad b)
    naliczanie sekundowe jest już chyba standardem od kilku lat, widocznie
    nie w dyskontach ;)

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 5. Data: 2009-01-19 19:50:26
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MaREK" news:gl2802$s6c$1@inews.gazeta.pl

    > ad a)
    > chwalą się głośno że 33gr, a nei 45gr
    > ad b)
    > naliczanie sekundowe jest już chyba standardem od kilku lat, widocznie
    > nie w dyskontach ;)

    Tak samo jak standardem od jakiegoś czasu jest w przypadku młodego
    pokolenia, które dorwało się do szeroko rozumianego internetu, "tworzenie"
    nowej a zarazem idiotycznej polszczyzny w stylu "nei", "jush" itp...

    Drogi Marku. To jest usenet, który na tle for internetowych via onet, gazeta
    itp. wykazuje się, bądź powinien się wykazywać większą kulturą słowa.

    Dziękuję za uwagę i przepraszam jednocześnie za OT.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2009-01-19 23:04:35
    Od: "Mariano Italiano" <m...@s...gov.pl>

    Edward Malinowy napisał(a):

> [...]
    > pokolenia, które dorwało się do szeroko rozumianego internetu,
    > "tworzenie" nowej a zarazem idiotycznej polszczyzny w stylu "nei",

    Podobnie jest ze zdaniami - potworami, w których znaki przestankowe stawiane
    są "na chybił-trafił".

    > Drogi Marku. To jest usenet, który na tle for internetowych via onet,
    > gazeta itp. wykazuje się, bądź powinien się wykazywać większą kulturą
    > słowa.

    Do tego dochodzą makaronizmy. I to bez zrozumienia.
    http://swo.pwn.pl/haslo.php?id=28593

    Jak to było z tym kotłem i garnkiem?
    --
    Mariano Italiano

  • 7. Data: 2009-01-19 23:04:55
    Temat: [OT] Re: tubiedronka jest online
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    Edward Malinowy pisze:

    > Dziękuję za uwagę i przepraszam jednocześnie za OT.

    Głupią literówką porównujesz to tworzenia nowej polszczyzny ? Coś chyba
    z tobą nie tak. Poza tym jak chcesz już być taki kulturalny to oznaczaj
    OT w tytule a nie w treści posta.

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl