eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykletryby pracy silnika - przełącznikRe: tryby pracy silnika - przełącznik
  • X-Received: by 10.140.26.238 with SMTP id 101mr27062qgv.31.1397489766203; Mon, 14 Apr
    2014 08:36:06 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.26.238 with SMTP id 101mr27062qgv.31.1397489766203; Mon, 14 Apr
    2014 08:36:06 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
    lueworldhosting.com!feeder01.blueworldhosting.com!news.ripco.com!news.glorb.com
    !ur14no7993585igb.0!news-out.google.com!dz10ni7240qab.1!nntp.google.com!m5no191
    3158qaj.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Date: Mon, 14 Apr 2014 08:36:06 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <6...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.74.16.80;
    posting-account=IAB4mgoAAACy4NZn2bbg9Li4tJPImgwj
    NNTP-Posting-Host: 89.74.16.80
    References: <6...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: tryby pracy silnika - przełącznik
    From: m...@g...com
    Injection-Date: Mon, 14 Apr 2014 15:36:06 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:665082
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2014 16:19:19 UTC+2 użytkownik LEWY napisał:
    > Taki jest trend, że elektryczność wchodzi do motocykli i bez abs, led i rum już nie
    idzie jechać.
    >
    >
    >
    > Dlatego pomyślałem o że fajna sprawa to taki przełacznik modów: v2 / v4 / inline 4
    do swojego motora, aby pocieszyć sie aspektami wszystkiego.
    >
    >
    >
    > Przełącznik juz mam wybrany, 3stanowy, tylko musze pomyśleć jak go zawiesić i
    gdzie.
    >
    >
    >
    > Druga sprawa to co będzie przełączał. Dla uproszczenia musiałyby to być cztery
    jedocylindryczne silniczki powiedzmy żeby razem wyszło 1000 to po 250ccm każdy.
    >
    >
    >
    > W praktyce w modzie pierszym rozruszniki zapalają tylko 2 pierwsze cylinderki w
    odstępie 1/4obr. W modzie drugim zapalają sie dwa pierwsze i dwa ostatnie jakoś na
    przemian, a w modzie 3 wszystkie sie zapalają na hura, jest bowiem pomijalnie mała
    szansa że układ będzie pracował na big bang, a nawet jak to mozna zgasić i zapalić
    jeszcze raz.
    >
    >
    >
    > W ten sposób przełączając tryby w jednym układzie uzyskujemy to co najlepsze z
    każdej konfiguracji, czy to hurley czy nie hurley.
    >
    >
    >
    > PS Przeniesienie napedu oczywiście klasyczne na tył

    Aż strach pomyśleć jak ci się w tym modzie zwarcie zrobi i z czachy dym poleci.

    W
    Chodzi mi o twój wewnętrzny mood i twoja personalna czachę :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: