  • Data: 2011-10-17 13:23:54
    Temat: Re: trwalosc swietlowek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w
    "J.F." wtsxj7idbrd3$.1nu7x0hzi4oiv$....@4...net

    >Znaczna część tych 50 W wyjdzie na zewnątrz w postaci światła.

    No wlasnie nieznaczna.

    >Znacznie większa niż w wypadku halogenu -- od 5 do 10 razy więcej
    >wyjdzie na zewnątrz niż w wypadku halogenu, który niemal wszystko
    >zamieni natychmiast na ciepełko

    No wlasnie - jesli halogen ma 4%, a to 5x wiecej, to nadal tylko 20%,
    a 80% w ciepelko.
    40W trzeba odprowadzic.

    > i na dodatek nie zechce pozwolić na solidne chłodzenie siebie.

    Ale to nam nie przeszkadza, wrecz zaleta - wytrzymuje wieksza
    temperature i chlodzi sie bez problemow.
    No dobrze, nad nim nie nalezy styropianu montowac.

    Tutaj problemem jest chlodzenie tej malutkiej LED, ktora wydziela 40W.

    No coz - zakladam ze jakos rozwiazali, aczkolwiek moja podejrzliwa
    natura podpowiada ze moze nie rozwiazali, albo ktos tu zmysla :-)

    J.