  • Data: 2011-07-24 17:07:30
    Temat: Re: trwalosc swietlowek
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Może ta Twoja też jest uszkodzona? Może (jeśli nie minęło dużo czasu)
    > warto sprawdzić inne egzemple w sklepie?

    Sprawdzałem, niestety wygląda że ona tak ma z założenia albo cała partia
    jest do d..., obecnie jestem na etapie wymian gwarancyjnych wentylatora
    z higrometrem, pierwszy działał 18 miesięcy, te wymienione na gwarancji
    kolejno 4 działają od kilku do kilkunastu dni, teraz zrobiłem 2 miesiące
    przerwy licząc na nowa partię. Pierwotnie miałem nadzieje że go naprawią
    ale producent każe dawać mi nowy i likwidować stary.

    Mam pewne opory moralne ale chyba jak ten model zniknie z pólek to
    podłącze swoją do autotransformatora...