  • Data: 2011-07-24 07:52:37
    Temat: Re: trwalosc swietlowek
    Od: "j.r." <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W swojej wiadomości Jacek Maciejewski napisał:

    > Z kilku jakich używałem ostatnio (Osram, Philips) żadna nie
    > wytrzymała 2 lat a są w oprawach tak zrobionych by się elektronika
    > nie przegrzewała. Jestem rozczarowany. Kupuję w Castoramie, nie
    > wyrzucam paragonów i reklamuję.
    Witam,
    a ja jestem mile zaskoczony świetlówkami zakupionym
    w NOMI "światło plus" EU-12W w wersji z dużym i małym gwintem.
    Z kupionych 5 sztuk ponad 2 lata temu 4 świecą w kinkietach
    zamontowane elektroniką do dołu całe wieczory a często
    i pół nocy. Startują szybko(nie widać opóźnienia przy załączaniu)
    prawie pełną mocą światła mając przy tym przyjemny żółtawy
    kolor światła.

    Piąta używana jest rzadziej w lampce biurkowej elektroniką
    do góry ale także działa wiec co do żywotności nie mogę
    narzekać :)

    http://obrazki.elektroda.pl/4613759500_1311493446.jp
    http://obrazki.elektroda.pl/4918621600_1311493447.jp
    pzdr, j.r.