  • 41. Data: 2014-04-29 19:27:24
    Temat: Re: trudne pytania...
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-29 18:39, Jan pisze:
    > Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    rfejsem-ethernet-i4148535678.html

> [...]
    > cały czas się sam ośmiesza i udowadnia niedobory intelektualne. A twój
    > syn najwyraźniej jest powyżej średniej. Więc szkoda ciągnąć ten wątek.
    > Co do drugiego twojego akapitu Jawi, nie sądzę aby to coś zmieniło. Może
    > co do psychozy paranoidalnej, chociaż wątpię. Niedoborów intelektualnych
    > nie da się nadgonić po okresie dojrzewania. Najlepszy wiek do rozwoju
    > intelektualnego to 7-10 lat. Potem przyrost intelektu mocno zwalnia a
    > powiększa się zasób wiedzy. Nie dotyczy tego chłopczyka o nicku "tusk,
    > donald tusk". Przypadek beznadziejny. Ani intelekt ani wiedza.

    idź się pomódl do tuska i gronkiewicz... mam propozycję, od dziś będę
    zwracał się do ciebie śmieciu, ty będziesz zadowolony i ja będę
    zadowolony...

  • 42. Data: 2014-04-29 20:26:43
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

> [...]

    idź się pomódl do tuska i gronkiewicz... mam propozycję, od dziś będę
    zwracał się do ciebie śmieciu, ty będziesz zadowolony i ja będę

    Nie rozczarowałeś mnie. Zachowujesz poziom rynsztoka/pisuaru.
    Jakiegokolwiek użyjesz określenie, po mnie to spływa. Tylko siebie bardziej
    pogrążasz.

  • 43. Data: 2014-04-29 20:34:49
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    europa europa...

  • 44. Data: 2014-04-29 20:45:20
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    europa europa...

    Pac!
    PiSuar osiągnął wyżyny swoich możliwości intelektualnych.

  • 45. Data: 2014-04-29 20:47:24
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    europa... europa... europa...

  • 46. Data: 2014-04-29 20:53:49
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    europa... europa... europa...

    Dzięki potężnemu wysiłkowi intelektualnemu na szczytach twoich możliwości
    byłeś w stanie powtórzyć słowo trzy razy. Czekam na cztery powtórzenia.

  • 47. Data: 2014-04-30 10:55:27
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    elektroda... elektroda... elektroda...

  • 48. Data: 2014-04-30 18:42:24
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    elektroda... elektroda... elektroda...

    Nie stać cię na wiele. A dokładniej, stać cię na niewiele.