    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: troluje was a wy sie dajecie
    Date: Mon, 9 Nov 2015 16:55:01 +0100

    On 2015-11-09 16:44, Liwiusz wrote:

    > Lepszość i pewność to subiektywne odczucia. Ja się na przykład bez pasów
    > czuję dziwnie. Ale statystycznie bardziej niż pasy na bezpieczeństwo
    > wpływa na przykład doświadczenie kierowcy.

    Nie mowa o tym "co statystycznie bardziej", tylko czy cos sie
    przyczynia czy nie. Tym bardziej ze cale zagadnienie pt. BRD sklada sie
    z roznych drobnych elementow, ktore sumarycznie podnosza bezpieczenstwo.

    Dlatego dosc dziwi mnie, ze sam nie jestes w stanie zauwazyc tego o
    czym napisalem - wydawaloby mi sie raczej ze takie spostrzezenia jest
    wyrobic sobie kazdy z pewna praktyka za kolkiem.

    W kazdym razie napewno nie da sie stwierdzic, ze pasy, jako badz co badz
    srodek do utrzymania prawidlowej pozycji za kierownica, sa bez
    wplywu na technike jazdy, albo wrecz ze ja pogarszaja.

    --

    memento lorem ipsum