  • 61. Data: 2009-01-11 21:08:47
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Arni pisze:

    > a zauważyłeś w jaki sposób on zareagował na polemikę (bo to nawet
    > krytyka nie była) np Irka Dyły? Posypały sie bluzgi.
    > On nie jest chujem, pojebem, pedałem czy kutasem. Nie, on jest zwykłym
    > prymitywem, ktory dyskutowac nie potrafi i tylko zaniża poziom grupy. Na
    > dyskusje nie dał nikomu szansy wiec do kogo teraz żale?

    Tak, zauważyłem jak zareagował. Zareagował bardzo emocjonalnie.
    Ale zauważyłem również na co zareagował. Na coś z dalekiego pogranicza
    cynizmu. Na coś, po czym wydaje mi się że mógłbym poczuć się urażony.
    Coś, co IHMO nie było choćby namiastką polemiki.

    Napiszę jeszcze raz:

    "Sposób w jaki zareagowano na jego posta natchnął
    mnie żeby się odezwać."

    Jaki sposób? Konkretnie:

    "Twoje wypowiedzi przywracją mi zawsze wiarę w ludzi.
    Masz kolegów?... bo o przyjaciół to nawet nie pytam"

    oraz

    "Rzadko kiedy ale teraz to mam ochote strzelic cie w pysk.
    Jestes idiota jakiego w zyciu nie widzialem, jebnij sie w leb."

    Obydwie "polemiczne odpowiedzi" były reakcją na jego pierwszego posta. I
    te właśnie "odpowiedzi" skłoniły mnie, aby w oparciu o spostrzeżenia z
    własnego podwórka zadać takie pytanie.
    Prościej już nie potrafię.

    O jakie żale Ci chodzi?

  • 62. Data: 2009-01-11 21:09:27
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    .
    > cokolwiek, tylko proszę, nie rób tego na tej grupie, bo teraz uważam Cię
    > za głupiego, chamskiego trolla nie z uwagi na to, kogo krytykujesz (WoŚP
    > mi zwisa i powiewa) tylko z uwagi na to, w jaki sposób przedstawiasz się
    > na forum publicznym.
    > Leslie

    Oczywiście prosić możesz. Ja również proszę Cię żebyś nie wypowiadął się na tej
    grupie bo Cię nie lubię. I uważam Cię za chamskiego kutasa, debila i przygłupa.
    Nie z uwagi na to, co piszesz, tylko kim jesteś...

    --
    McGregor

  • 63. Data: 2009-01-11 21:14:03
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jarek Skórski pisze:

    > Popracuj nieco nad "zauważaniem" i poszukaj trochę. Na tej grupie też
    > możesz znaleźć kilka konkretnych przykładów (bez cudzysłowia) na to, że
    > jakakolwiek krytyczna ocena WOSP z Owsiakiem to co najmniej świętokradztwo.

    jest pewna róznica miedzy krytyką a zawistnym przypierdalaniem sie i
    powielaniem cudzych wypocin nie mających wiekszego sensu. A juz pytanie
    z czego zyje Owsiak sugeruje przeslanie. Niewazne akcja, wazne ze mozna
    znow komus dobrac sie do portfela bo to Polacy lubią najbardziej.
    Primo: Owsiak tez z czegos musi zyc.
    secundo: z pewnoscią jego zrodla dochodów nie sa takie tajne, za duzo
    kontroli miał i w swoim czasie publikowano jakies dane na ten temat.
    tercio: to jest kuzwa dobrowolna skladka. Nie chce to nie daje a nie
    płacze publicznie ze ktos ma z tego pieniadze.

    PEES:
    przecztalem tego bloga do ktorego sie odnosiłeś. Nijaki.
    Do caritasu niejednokrotnie zawoziłem duze ilosci rzeczy, zabawek itp.
    Teraz juz mi sie nie chce bo przyjmuja wszystko z łaski, nawet słowa
    dziekuje nie usłyszałem ostatnio. W soboty i niedziele nie przyjmują, w
    dzien powszedni do 15. A ja kuzwa jak wielu ludzi pracuje to kiedy mam
    im to zawiezc? Niech sie wypchają, zawioze do hospicjum i wprost do
    potrzebujacych, bez posrednikow.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 64. Data: 2009-01-11 21:33:55
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Arni pisze:

> [...]
    > z czego zyje Owsiak sugeruje przeslanie. Niewazne akcja, wazne ze mozna
    > znow komus dobrac sie do portfela bo to Polacy lubią najbardziej.

    McGregor ma taki a nie inny hm styl. Od zawsze taki ma. Zdziwiło Cię to?
    Pytanie o to, z czego żyje Owsiak, jest pytaniem o to, z czego żyje
    Owsiak. Cała reszta to Twoja interpretacja.

    > Primo: Owsiak tez z czegos musi zyc.

    I jeśli musi z czegoś żyć, to nie można zadać pytania z czego żyje?

> [...]
    > tercio: to jest kuzwa dobrowolna skladka. Nie chce to nie daje a nie
    > płacze publicznie ze ktos ma z tego pieniadze.

    Publikowano dane o WOSP. Osobiście nie widziałem danych o Złoty Melon
    Sp. z o.o. To taka jednoosobowa spółka zoo związana z WOSP. To, że nie
    widziałem, nie oznacza oczywiście że ich nie ma.
    A tak przy okazji - jak myślisz - skoro sprzedawca samochodów może
    liczyć na prowizję od agenta bankowego za wciśniety kredyt to może
    istnieć prawdopodobieństwo że i w innych przypadkach jest podobnie?
    Nie, nic nie sugeruję. Pytam się.

    > PEES:
    > przecztalem tego bloga do ktorego sie odnosiłeś. Nijaki.

    Przepraszam. Do jakiego bloga ja się odnosiłem??
    Nie za dużo tych nadinterpretacji dzisiaj?

  • 65. Data: 2009-01-11 22:05:53
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jarek Skórski pisze:

    > McGregor ma taki a nie inny hm styl. Od zawsze taki ma. Zdziwiło Cię to?

    raczej nie, tylko do konca odkrył swe chamskie oblicze i sie miarka
    przebrała. Od dawna uwazałem ze smieci na liscie ale jak widzisz dosc
    długo znosiłem to w imie wolnosci słowa. Kazda jego odpowiedz na posta
    niezgodnego z jego punktem widzenia ocieka prymitywnym jadem bo innego
    poziomu dyskusji nie zna. I nie moze uwierzyc ze ktos moze tak po prostu
    nie chciec go czytac.
    Kląc trzeba tez z klasą.

    > Pytanie o to, z czego żyje Owsiak, jest pytaniem o to, z czego żyje
    > Owsiak. Cała reszta to Twoja interpretacja.

    nie, pytanie zajmuje jedno zdanie. Potem było kilkanascie linijek
    bełkotu niby uzasadniającego pytanie ale to juz byla manifestacja anty.

    > I jeśli musi z czegoś żyć, to nie można zadać pytania z czego żyje?

    Mozna i z duzym prawdopodobientwem mozna odpowiedziec ze zyje z fundacji
    bo na inna robote raczej nie ma czasu.

    > Publikowano dane o WOSP. Osobiście nie widziałem danych o Złoty Melon
    > Sp. z o.o. To taka jednoosobowa spółka zoo związana z WOSP. To, że nie
    > widziałem, nie oznacza oczywiście że ich nie ma.

    probowałem znalezc jakies dane, chocby ogolne. Nie mam czasu siedziec i
    wyliczac, sprawozdania z orkiestry sa. Jak ktos chce wyniuchac afere
    stulecia niech szuka. Nikt nie zauwaza ze jakos dziwnie duzoludzi daje
    sie nabrac na ten "przekręt". Widocznie Owsiak jest geniuszem.

> [...]
    > liczyć na prowizję od agenta bankowego za wciśniety kredyt to może
    > istnieć prawdopodobieństwo że i w innych przypadkach jest podobnie?

    Nie sugerujesz... powiedzmy ze sam sie domyslam :) Owsiak z pewnoscią ma
    jakies dochody. Daleki jestem od ubóstwiania go. Ale poki co jest on dla
    mnie bardziej wiarygodny niz wszyscy politycy tego kraju, Rydzyk,
    urzędnicy itd. Nie słyszałem (nie twierdze ze nie ma takich przypadków)
    żeby Owsiak zmarnował jakies pieniadze, jakies lewe przetargi, łapówki
    itp. Wogole nie interesują mnie ideologiczne dyskusje o jego filozofii,
    przystanku Woodstock itd. Liczy sie to, ze jego akcja postawiła na nogi
    kilka oddziałów w szpitalach, wiele dzieci zyje dzieki jego sprzetowi.
    To wystarczy. I pewnie nalezałoby mu sie za to wieksze wynagrodzenie niz
    pobiera.

    tego z posta jarka_bolo

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 66. Data: 2009-01-11 22:45:36
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    McGregor pisze:

    > Oczywiście prosić możesz. Ja również proszę Cię żebyś nie wypowiadął się
    > na tej grupie bo Cię nie lubię. I uważam Cię za chamskiego kutasa,
    > debila i przygłupa. Nie z uwagi na to, co piszesz, tylko kim jesteś...

    Powoli stajesz sie meczacy. Naprawde.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 67. Data: 2009-01-12 01:24:14
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Kuczu" napisał :
    > Powoli stajesz sie meczacy. Naprawde.

    Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że to jest trochę szybciej niż powoli.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 68. Data: 2009-01-12 07:40:29
    Od: fv <f...@c...com>

    McGregor wrote:
    > WYPIERDALAJ!!!!

    I vice versa.

    --
    fv

  • 69. Data: 2009-01-12 07:40:59
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Powoli stajesz sie meczacy. Naprawde.

    Jakoś mam nieodparte wrażenie że większość pisząca w temacie tego wątku nie
    widzi, że wszyscy, którzy zabierają głos w odpowiedzi na moje posty, są dużo
    wuiększymi chamami i skurwysynami niż ja. Ja tylko niestety zniżyłem się do
    poziomu tej pseudodyskusji i odpowiadam większości tak jak oni traktują mnie.
    Nie zauważyłeś tego Kuczu? Przeczytałeś wycinek i wydajesz opinie. Przeczytaj
    całość, od początku. POtem pomyśl jak Ty byś się zachowywał w przypadku gdy masz
    inne zdanie niż kilku kolegów z grupy. I poza chamskimi odzywkami nie słyszysz
    słowa dyskusji merytorycznej. To nie sztuka zjebać kogoś bo inni go zjebali.
    Ogólnie teraz oczywiście to mam to w dupie i nie liczę już na żadną dyskusję.
    Wątek jednak zademonstrował skurwysyńskie oblicze świętojebliwych grupowiczów,
    którzy tak ochoczo dają kasiorkę na biedne dzieci, a gotowi są zajebać każdego z
    zimną krwią, kto ma inne zdanie od nich. Skąd my to znamy? Nie chce mi się
    ciągnąć już tematu, niestety następni debile dołączają do innych i prowokują
    mnie. Nie lubię zostawiać spraw biegowi natury. Więc dopóki idioci będą pisać i
    mnie obrażać, będę odwdzięczał się tym samym. Tyle.

    --
    McGregor

  • 70. Data: 2009-01-12 07:46:41
    Od: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>