    From: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Date: Mon, 12 Jan 2009 08:40:59 +0100

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:gkdsqg$aq1$1@news.wp.pl...
    > Powoli stajesz sie meczacy. Naprawde.

    Jakoś mam nieodparte wrażenie że większość pisząca w temacie tego wątku nie
    widzi, że wszyscy, którzy zabierają głos w odpowiedzi na moje posty, są dużo
    wuiększymi chamami i skurwysynami niż ja. Ja tylko niestety zniżyłem się do
    poziomu tej pseudodyskusji i odpowiadam większości tak jak oni traktują mnie.
    Nie zauważyłeś tego Kuczu? Przeczytałeś wycinek i wydajesz opinie. Przeczytaj
    całość, od początku. POtem pomyśl jak Ty byś się zachowywał w przypadku gdy masz
    inne zdanie niż kilku kolegów z grupy. I poza chamskimi odzywkami nie słyszysz
    słowa dyskusji merytorycznej. To nie sztuka zjebać kogoś bo inni go zjebali.
    Ogólnie teraz oczywiście to mam to w dupie i nie liczę już na żadną dyskusję.
    Wątek jednak zademonstrował skurwysyńskie oblicze świętojebliwych grupowiczów,
    którzy tak ochoczo dają kasiorkę na biedne dzieci, a gotowi są zajebać każdego z
    zimną krwią, kto ma inne zdanie od nich. Skąd my to znamy? Nie chce mi się
    ciągnąć już tematu, niestety następni debile dołączają do innych i prowokują
    mnie. Nie lubię zostawiać spraw biegowi natury. Więc dopóki idioci będą pisać i
    mnie obrażać, będę odwdzięczał się tym samym. Tyle.

    --
    McGregor