  • Data: 2009-01-12 22:23:12
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "maverik" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Skórski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:496bb1f5$1@news.home.net.pl...

    >Dziękuje za trafną ocenę moich wypowiedzi. Nie będę prosił o merytoryczną
    >dyskusję.
    >I za trafną ocenę motywów też dziękuję
    >Nie, nie myślimy. Nie mamy czasu. Większość czasu zajmuje nam pieprzenie
    >bez sensu. Jest ciekawsze.
    >Ale na szczęście mamy oświeconych którzy myślą i nie pozwolą nam na
    >wątpliwości. Bo nie. Za to też dziękujemy.

    Ale Ty nie rozumiesz, ze to bylo o caloksztalcie spoleczenstwa, nie o Tobie,
    ja to po czesci rozumiem, jeszcze 1000 lat i bedzie ok

    >A mogę zapytać czy masz jakieś dowody??
    >Trochę bardziej przekonywające niż strona internetowa i wycinki prasowe
    >sprzed 7 lat?
    >Ciekawi mnie też czy jego zakład sponsorował WOSP.
    >A zanim znowu zaczniesz się kiszkować, zajrzyj na www.pwn.pl i zobacz co
    >znaczy słówko "ciekawi"

    tak, znajomość z J. Owsiakiem, mnie to w zupełności wystarcza

    >Już wyjeżdżasz??
    >Ja tam nic nie poradzę na to, że mam alergie na każdą euforyczną, zbiorową
    >histerię i że nie potrafię nie siedzieć i coś robić.

    Jak niektorzy tu wiedza od okolo 7-8? lat(ja z tych co powstali z preclem,
    albo chwile po) walcze w tym kraju prowadzac dzialalnosc, w Polsce niszowa,
    za granica luksusowa, ale uwierz ze nadal wierze ze mozna.

    i kazdemu kto skrytykowal akcje Jurka mowie osobiste spierdalaj, dla mnie
    EOT