  • 1. Data: 2010-09-30 17:50:01
    Temat: troche inny KVM
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Czy istnieje "coś" co pozwoli na podłączenie dwóch klawiatur do jednego
    komputera. Chodzi o jakiś swego rodzaju przełącznik, tak aby działała raz
    jedna raz druga. Dla uproszczenia: użytkownik raz lubi używać białej
    klawiatury a za godzinę czarnej.

  • 2. Data: 2010-09-30 17:54:36
    Temat: Re: troche inny KVM
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 30 Sep 2010 19:50:01 +0200, "Piter" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    >komputera. Chodzi o jakiś swego rodzaju przełącznik, tak aby działała raz
    >jedna raz druga. Dla uproszczenia: użytkownik raz lubi używać białej
    A dwoch na USB lub USB+PS/2 nie mozesz podlaczyc rownoczesnie?

    WAM

  • 3. Data: 2010-09-30 19:29:44
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 30.09.2010 19:50, Piter pisze:
> [...]
    > komputera. Chodzi o jakiś swego rodzaju przełącznik, tak aby działała
    > raz jedna raz druga. Dla uproszczenia: użytkownik raz lubi używać białej

    Do tego nie trzeba KVMa. Wystarczy podłączyć dwie klawiatury.
    Oczywiście działają obydwie, ale w podanym przez Ciebie przy-
    kładzie i tak użytkownik będzie używał tylko jednej naraz.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 4. Data: 2010-09-30 21:43:54
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:2...@g...one.pl...

    > Do tego nie trzeba KVMa. Wystarczy podłączyć dwie klawiatury.
    > Oczywiście działają obydwie, ale w podanym przez Ciebie przy-
    > kładzie i tak użytkownik będzie używał tylko jednej naraz.

    tak jednak chodzi oto aby działały na przemian a nie *obie* jednocześnie.
    Wiem że wymyślam ale klient nasz Pan. Po prostu będą fizycznie blisko siebie
    i chodzi oto aby przypadkowo odłożona książka czy coś położonego na drugą
    klawiaturę nie zakłócała spokoju.

  • 5. Data: 2010-09-30 22:09:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 30 Sep 2010 23:43:54 +0200, "Piter" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    >i chodzi oto aby przypadkowo odłożona książka czy coś położonego na drugą
    Kiedys byly takie nakladki na klawiature ktore przed tym zabezpieczaly
    :))

    A na powaznie - proste pytanie do wujka g. i masz odpowiedz:
    http://www.networktechinc.com/kmspltpc.html

    WAM

  • 6. Data: 2010-10-01 05:32:34
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości grup
    com...

    > Kiedys byly takie nakladki na klawiature ktore przed tym zabezpieczaly
    > :))
    >
    > A na powaznie - proste pytanie do wujka g. i masz odpowiedz:
    > http://www.networktechinc.com/kmspltpc.html

    oto chodziło, teraz jeszcze żeby to znaleźć w polskiej dystrybucji :)
    dzięki