  • 11. Data: 2008-08-29 15:12:18
    Temat: Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Od: "RP" <a...@...pl>

    > za czasów 0202122 na tpsa wszyscy wieszali psy i co z tego ?
    >
    > pozatym czym się Twoim zdaniem różni ISP od operatora ?

    Do prezesa Operatora to nawet nie uzyskasz numeru telefonu nie
    mowiac juz o dodzwonieniu sie do niego.
    Do wlasciciela ISP mozesz w dowolnej chwili nawet podjechac
    osobiscie i w razie potrzeby nawet mu wp.....
    R.

  • 12. Data: 2008-08-29 19:30:07
    Temat: Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA [OT]
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    RP pisze:

    > Do prezesa Operatora to nawet nie uzyskasz numeru telefonu nie
    > mowiac juz o dodzwonieniu sie do niego.
    > Do wlasciciela ISP mozesz w dowolnej chwili nawet podjechac
    > osobiscie i w razie potrzeby nawet mu wp.....

    kurcze, nie wiedziałem, że jestem Operatorem :)
    mojej komórki nikt nie podaje. admini i serwisanci mają komórki
    zatrzeżone (żeby ich Klienci nie męczyli po nocach). Komórka serwisowa
    jest JEDNA o powszechnie znanym numerze która zawsze jest odbierana,
    choć dyżury mają różne osoby.

    Operator ... hm... podoba mi się :D

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl

    Jura Krakowsko-Częstochowska,
    baza noclegowa, atrakcje turystyczne

  • 13. Data: 2008-08-29 21:16:30
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    crazy bejbi pisze:

    > Operator ... hm... podoba mi się :D
    To teraz możesz sobie dodać @ przed nickiem :D

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 14. Data: 2008-08-30 09:23:24
    Temat: Re: rece opadaja - NETIA [OT]
    Od: RaVaeL <p...@g...com>

    On 29 Sie, 21:30, crazy bejbi <t...@n...ma> wrote:

> [...]
    > zatrzeżone (żeby ich Klienci nie męczyli po nocach). Komórka serwisowa
    > jest JEDNA o powszechnie znanym numerze która zawsze jest odbierana,

    A w uke rejestrowałeś się w czym??

  • 15. Data: 2008-08-30 11:02:10
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    RaVaeL pisze:

    > A w uke rejestrowałeś się w czym??

    1. odpowiadaj NAD sygnaturką
    2. wiadomo, że nie o to chodzi co jest w UKE. Ale pojawiła się fajna
    definicja "podwórkowa": jesteś ISP, jak w środku nocy dzwoni klient to
    pędzisz do niego, bo zadzwonił na twoją komórkę, a jesteś Operator, jak
    nie zrywasz się w nocy i twojej komórki klient nie zna ...

    Wojtek

  • 16. Data: 2008-08-30 12:05:07
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > od 6 tygdni probuje (nieskutecznie) dowiedziec sie co trzeba zrobic aby
    > szanowny op zainteresowal sie podlaczeniem nowo budowanego osiedla
    > szeregowcow (jakies 100 mieszkan).
    >
    > nie kumam takiego podejscia - telefony moje do konsultanta pozostaja bez
    > odpowiedzi (chyba za duzo zarabiaja).
    >
    > burdel podobny do tepsianego...
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    Zwroc tylko uwage na maly niuans, to ze jest niedaleko
    studnia neti to nie znaczy ze wystarczy wrzucic tam kebelek
    i wpiasc wtyczke do gniazdka, znajac zycie to pewnie by musieli ciagnac
    nowy kabel conajmniej od jakiejs szafy albo od samej centrali
    a to juz dla nich moze byc temat nie do przejscia :)

  • 17. Data: 2008-08-30 18:12:00
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Radosław HORODNICZY pisze:

> [...]
    > nowy kabel conajmniej od jakiejs szafy albo od samej centrali
    > a to juz dla nich moze byc temat nie do przejscia :)

    nawet na zwykłym bloku Klient się oburza, że czemu ma płacić za
    podłączenie/czekać tydzień, jak ma pion kablowy koło drzwi do mieszkania
    i jest najdalej 0,5 metra kabla potrzebne :D

    Wojtek

  • 18. Data: 2008-08-30 18:17:21
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    SlawcioD pisze:
    > od 6 tygdni probuje (nieskutecznie) dowiedziec sie co trzeba zrobic aby
    > szanowny op zainteresowal sie podlaczeniem nowo budowanego osiedla
    > szeregowcow (jakies 100 mieszkan).

    po prostu się NIE OPŁACA !!!

    jak developer kanalizacje wybuduje za własne pieniądze i ja odda gratis
    dla operatora to może wówczas się taki znajdzie.

    poza tym po co Netii budować skoro TP to zrobi także a oni od TP wezmą WLR.

    --
    VoMi7

  • 19. Data: 2008-08-31 09:11:04
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    SlawcioD pisze:

    > nie kumam takiego podejscia - telefony moje do konsultanta pozostaja bez
    > odpowiedzi (chyba za duzo zarabiaja).

    A ja pare dni temu wyslalem maila na Twoj adres - bez odpowiedzi ...

    --
    Mikołaj Jopczyński | Tychy Online - Internet w powietrzu

    gg: 3 111 67
    @: kontakt et t-ol dot eu
    www.jedenzloty.pl

    "Czlowieka poznasz po jego Temporary internet files"
    "Doba ma 24h. Skrzynka piwa miesci 24 butelki - przypadek?"

  • 20. Data: 2008-08-31 09:11:54
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Marcin Kuczera pisze:

    > Ogólnie to tak:
    > e-tychy
    > jakaś firma z mikołowa która zrobiła sieć w TBSach w tychach
    > coś pewnie się jeszcze znajdzie.

    Panie kolego, a moja firma to co ?:)
    Wstyd :)