  • 31. Data: 2008-08-31 14:56:21
    Temat: Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Radosław HORODNICZY pisze:

    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zwroc tylko uwage na maly niuans, to ze jest niedaleko
    > studnia neti to nie znaczy ze wystarczy wrzucic tam kebelek
    > i wpiasc wtyczke do gniazdka, znajac zycie to pewnie by musieli ciagnac
    > nowy kabel conajmniej od jakiejs szafy albo od samej centrali
    > a to juz dla nich moze byc temat nie do przejscia :)
    tak mi sie jeszcze przypomnialo ze jak gadalem z netia to prosilem ich o
    przekazanie przyblizonej wyceny i podanie decyzji dasie/niedasie.

    a tu cisza...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 32. Data: 2008-08-31 15:06:02
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Mikołaj Jopczyński pisze:

    > A ja pare dni temu wyslalem maila na Twoj adres - bez odpowiedzi ...

    a pociagniesz instalacje "po kablu"?
    masz w ofercie telefon, kablowke?
    jestes ewentualnie w stanie w krotkim czasie to uruchomic?

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. nie bierz tego osobiscie, musze miec "dupochron" stad moje pytania o
    operatora a nie o ISP, poza tym oboje wiemy jak wyglada wifi w tychach;)

  • 33. Data: 2008-08-31 15:52:34
    Od: "RP" <a...@...pl>

    > a pociagniesz instalacje "po kablu"?
    > masz w ofercie telefon, kablowke?
    > jestes ewentualnie w stanie w krotkim czasie to uruchomic?

    Pomijajac kwestie jakosci, ktory z operatorow &tp lub netia
    oferuje kablowke?
    RP.

  • 34. Data: 2008-08-31 15:56:10
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Łukasz Bromirski pisze:

    > Mikołaj, ale tak konkretnie to na czym stoi ta Wasza sieć? Bo z Waszego
    > FAQ przeczytać można:

    > Nie widzę tu nic o 13GHz a odnoszę wrażenie, że 2.4GHz/5GHz obsługujecie
    > MikroTikiem a nie Nerą czy inną Motorolą.

    Mam nadzieje, ze nie mowisz o canopy ??:)

    A na powazniej. Wiesz, ja widze subtelna roznice pomiedzy linkiem na
    2-10 osob (klientow), a linkiem np na 50-100 klientow - na stronie nie
    ma np informacji, ze wynajmujemy swiatlowody - bo po co ?

    --
    Mikołaj Jopczyński | Tychy Online - Internet w powietrzu

    gg: 3 111 67
    @: kontakt et t-ol dot eu
    www.jedenzloty.pl

    "Czlowieka poznasz po jego Temporary internet files"
    "Doba ma 24h. Skrzynka piwa miesci 24 butelki - przypadek?"

  • 35. Data: 2008-08-31 15:57:48
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    SlawcioD pisze:

    > niestety albo tpsa albo netia ew tktelekom (ale oni chyba nie swiadcza
    > uslug indywidualnym).
    > szukam rozwiazania - zalatw, zapomnij.
    > ja mam byc "tylko" konsultantem do tego.

    To bardzo zle trafiles (wymieniajac te 3 firmy), ale to Twoj wybor ;)
    Ja mowie, ze mozemy tam dotrzec z sygnalem.

    Co do TK telekom, polecam na wilkowyjach obejrzec ich nastawnie ;)
    Bardzo szybko wypadnie z Twojego zestawienia - a jak zobaczysz i
    pogadasz z handlowcem, to pukniesz sie mocno w glowe, ze w ogole o TKT
    pomyslales ;)

  • 36. Data: 2008-08-31 15:58:34
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    RP pisze:

    > Pomijajac kwestie jakosci, ktory z operatorow &tp lub netia
    > oferuje kablowke?

    Dokladnie ;)

    Chyba, ze mowimy o tym poronionym pomysle wideostrady z tp ;)

  • 37. Data: 2008-08-31 15:59:39
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    RP pisze:

    > Pomijajac kwestie jakosci, ktory z operatorow &tp lub netia
    > oferuje kablowke?
    > RP.

    a TVoIP to co? Wideostrada czy jakos tak to nazwaly jogurty z TP...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 38. Data: 2008-08-31 16:00:21
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    SlawcioD pisze:

    > a pociagniesz instalacje "po kablu"?

    Tak, do swiatlo lub radiolinia, wewnatrz osiedla swiatlo lub ostatecznie
    eth.

    > masz w ofercie telefon, kablowke?

    Telefon tak. Kablowke nie.

    > jestes ewentualnie w stanie w krotkim czasie to uruchomic?

    Tak.

    > ps. nie bierz tego osobiscie, musze miec "dupochron" stad moje pytania o
    > operatora a nie o ISP, poza tym oboje wiemy jak wyglada wifi w tychach;)

    Tak wyglada, ze wiekszosc klientow mam wlasnie po wifi i ich liczba
    przybywa - nie kazdy robi uryne.

    Co nie zmienia faktu, ze bloki tez podlaczamy. Odnosnie "duzych" opow
    zapraszam do przeczytania:

    http://www.jedenzloty.pl/zaufali-nam/wspolnota-miesz
    kaniowa-ul.barona.html

    Tam jest netia, tp, etychy i bedzie upc.

  • 39. Data: 2008-08-31 16:02:10
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Mikołaj Jopczyński pisze:

> [...]
    > Bardzo szybko wypadnie z Twojego zestawienia - a jak zobaczysz i
    > pogadasz z handlowcem, to pukniesz sie mocno w glowe, ze w ogole o TKT

    cos mi sie wydaje ze nie bede tracil czasu na rozmowe z ichnim handlowcem;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 40. Data: 2008-08-31 16:02:52
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    SlawcioD pisze:

    > a TVoIP to co? Wideostrada czy jakos tak to nazwaly jogurty z TP...

    :):)

    Uwazam, ze kablowka na takich osiedlach to zly pomysl - nie dlatego, ze
    my nie oferujemy tv (jest to nasz swiadomy wybor - mowie o blokach).

    Wiekszosc woli satelite...