  • 21. Data: 2008-08-31 09:40:32
    Temat: Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Panie kolego, a moja firma to co ?:)
    > Wstyd :)
    > www.jedenzloty.pl

    Radiowka? Faktycznie wstyd.

    Kolega SlawcioD szuka czegos profesjonalnego. Z dobrych firm na terenie
    Tychow to tylko TP, Netia i UPC.

  • 22. Data: 2008-08-31 10:02:26
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    ttt pisze:

    > Radiowka? Faktycznie wstyd.

    Eh, raczki opadaja troche. Rozumiem, ze komorke ktora nosisz ze soba to
    tez wstyd? Radiolinie ktore dostarczaja sygnal najwiekszym telekomom to
    tez wstyd.

    Ty sobie pewno myslisz, ze na kazdym domku bedzie yaga - prawda?

    --
    Mikołaj Jopczyński | Tychy Online - Internet w powietrzu

    gg: 3 111 67
    @: kontakt et t-ol dot eu
    www.jedenzloty.pl

    "Czlowieka poznasz po jego Temporary internet files"
    "Doba ma 24h. Skrzynka piwa miesci 24 butelki - przypadek?"

  • 23. Data: 2008-08-31 10:58:12
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]
    > tez wstyd.
    >
    > Ty sobie pewno myslisz, ze na kazdym domku bedzie yaga - prawda?

    Pod pojeciem wstydu rozumiem radiowke 2,4Ghz. Komorki i radiolinie duzych
    telekomow sa profesjonalne, ale to inne pasmo. Tak wiec nie myl pojec.
    Radiowke 2,4 mozna z powodzeniem stosowac w zabudowach wolnostojacych, ale
    raczej slabo zurbanizowanych bo eter nie jest zapchany. W wiekszych miastach
    pasmo 2,4 jest tak pozapychane ze lepiej nie mowic.

    Wracajac do tematu to autor watku napisal, ze chodzi o zabudowe szeregowa, a
    nie domki wolnostojace. Zatem dla niego najlepiej by bylo, zeby sprobowal
    namowic UPC do zrobienia tam sieci. Pytanie tylko, czy UPC jest w
    bezposrednim poblizu. Wiem, jak UPC robi sieci i moge ich polecic. Tym
    bardziej, ze na jednym kablu klienci dostana i internet, i telefon, i
    telewizje. Na Twojej radiowce to moze tylko internet bedzie chodzic jako
    tako. Autorowi mozna tez polecic TP i Netie. Ale Netia nie robi juz nowych
    inwestycji w osiedla tzn. nie kladzie kabli. TP jest wlasciwie "zmuszona" do
    wykonania podlaczen z racji operatora swiadczacego usluge powszechna.

  • 24. Data: 2008-08-31 11:39:48
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    ttt pisze:

> [...]
    > raczej slabo zurbanizowanych bo eter nie jest zapchany. W wiekszych miastach
    > pasmo 2,4 jest tak pozapychane ze lepiej nie mowic.

    Rozumiem, ze sieci radiowe dzialaja *tylko* w pasmie 2,4 ?
    O radioliniach nie slyszal kolega? Czy nawet blizej swyklego czlowieka -
    5GHz czy nawet 13GHz ?

> [...]
    > wykonania podlaczen z racji operatora swiadczacego usluge powszechna.

    Rozumiem, ze inne firmy nie buduja traktow swiatlowodowych
    ????????????????????????

    Masz jakies doswiadzczenie z sieciami radiowymi, czy tak tylko bzdury
    sobie wypisujesz?

  • 25. Data: 2008-08-31 11:48:49
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Rozumiem, ze inne firmy nie buduja traktow swiatlowodowych
    > ????????????????????????

    Ale czy ja napisalem, ze inne firmy nie buduja traktow swiatlowodowych?
    Rynek tych operatorow bardzo dobrze znam, ale wiem, kto z powaznych
    operatorow dziala na terenie Tychow i te wlasnie firmy polecilem autorowi
    tego watku.

    > Masz jakies doswiadzczenie z sieciami radiowymi, czy tak tylko bzdury
    > sobie wypisujesz?

    Oczywiscie, ze znam. Bez tego nie wypowiadalbym sie na forum.

  • 26. Data: 2008-08-31 12:33:55
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Kolega SlawcioD szuka czegos profesjonalnego. Z dobrych firm na terenie
    > Tychow to tylko TP, Netia i UPC.

    Jeszcze jest Vectra. Nie wiem, jak moglem o tej firmie zapomniec. Tylko, czy
    Vectra dziala w tamtej okolicy?

  • 27. Data: 2008-08-31 13:13:52
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    ttt pisze:

    > Jeszcze jest Vectra. Nie wiem, jak moglem o tej firmie zapomniec. Tylko, czy
    > Vectra dziala w tamtej okolicy?

    W tamtej okolicy poza &tp a nawet netia nikt nie podejdzie, bo im sie
    nie oplaca. IMO UPC i inne kablowki nigdy nie wejda na takie tereny.

  • 28. Data: 2008-08-31 14:35:46
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    Mikołaj Jopczyński wrote:

    > Rozumiem, ze sieci radiowe dzialaja *tylko* w pasmie 2,4 ?
    > O radioliniach nie slyszal kolega? Czy nawet blizej swyklego czlowieka -
    > 5GHz czy nawet 13GHz ?

    Mikołaj, ale tak konkretnie to na czym stoi ta Wasza sieć? Bo z Waszego
    FAQ przeczytać można:

    http://www.jedenzloty.pl/pytania-i-odpowiedzi/

    "W jaki sposób realizowane są przyłącza do sieci?
    06-06-2008
    Sieć Tychy Online działa w pasmach 2,4 GHz (urządzenia klienckie) oraz
    5GHz (sieć szkieletowa) na podstawie zgłoszenia do Urzędu Komunikacji
    Elektronicznej. Dbając o jakość i szybkość połączeń Tychy Online
    korzysta tylko z najlepszych obecnie dostępnych urządzeń radiowych
    (routery oraz nadajniki pracują pod kontrolą systemu MikroTik, a
    urządzenia klienckie produkowane są przez firmę TP-Link)."

    Nie widzę tu nic o 13GHz a odnoszę wrażenie, że 2.4GHz/5GHz obsługujecie
    MikroTikiem a nie Nerą czy inną Motorolą.

    --
    "Don't expect me to cry for all the | Łukasz Bromirski
    reasons you had to die" -- Kurt Cobain | http://lukasz.bromirski.net

  • 29. Data: 2008-08-31 14:52:28
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Mikołaj Jopczyński pisze:

    > W tamtej okolicy poza &tp a nawet netia nikt nie podejdzie, bo im sie
    > nie oplaca. IMO UPC i inne kablowki nigdy nie wejda na takie tereny.

    niestety albo tpsa albo netia ew tktelekom (ale oni chyba nie swiadcza
    uslug indywidualnym).
    szukam rozwiazania - zalatw, zapomnij.
    ja mam byc "tylko" konsultantem do tego.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 30. Data: 2008-08-31 14:54:05
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Radosław HORODNICZY pisze:

    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zwroc tylko uwage na maly niuans, to ze jest niedaleko
    > studnia neti to nie znaczy ze wystarczy wrzucic tam kebelek
    > i wpiasc wtyczke do gniazdka, znajac zycie to pewnie by musieli ciagnac
    > nowy kabel conajmniej od jakiejs szafy albo od samej centrali
    > a to juz dla nich moze byc temat nie do przejscia :)
    to nie jest maly niuans;)

    powiedzialem gostkowi z ktorym gadalem w netii ze my im tam damy plac na
    szafe.

    pozdrawiam
    SlawcioD