  • 1. Data: 2008-08-28 20:45:25
    Temat: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    od 6 tygdni probuje (nieskutecznie) dowiedziec sie co trzeba zrobic aby
    szanowny op zainteresowal sie podlaczeniem nowo budowanego osiedla
    szeregowcow (jakies 100 mieszkan).

    nie kumam takiego podejscia - telefony moje do konsultanta pozostaja bez
    odpowiedzi (chyba za duzo zarabiaja).

    burdel podobny do tepsianego...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. sorry ze wylewam tu swoja flustracje ale juz nie mam na nich
    (nietia) pomyslu.
    ps2. kable i ich studzienki sa 50m od poczatku osiedla, teren narazie
    jest placem budowy, devel ma nawet plany i pozwolenie poprowadzenie
    infrastruktury tel-kom (studzienki i inne). wlasciwie wiele, po za
    checia i troszku miedzi, nie trzeba...

  • 2. Data: 2008-08-28 21:02:38
    Temat: Re: [troche OT] rece opadaja - NETIA
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    SlawcioD pisze:
> [...]
    > szeregowcow (jakies 100 mieszkan).
    >
    > nie kumam takiego podejscia - telefony moje do konsultanta pozostaja bez

    gdzie masz to osiedle. na pewno bedzie tutaj ktoś, kto ci tą kanalizę
    zrobi (szczególnie, że będzie miał wyłączność na internetu pewnie wtedy :)
    Po co Ci Netia ...

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl

    Jura Krakowsko-Częstochowska,
    baza noclegowa, atrakcje turystyczne

  • 3. Data: 2008-08-28 21:48:16
    Od: "RP" <a...@...pl>

    > gdzie masz to osiedle. na pewno bedzie tutaj ktoś, kto ci tą kanalizę
    > zrobi (szczególnie, że będzie miał wyłączność na internetu pewnie wtedy :)
    > Po co Ci Netia ...
    >
    > Wojtek

    Są tacy co poza &TP i Netią nie widzą nic.
    Reklamy w TV to rzecz święta.
    R.

  • 4. Data: 2008-08-29 04:02:51
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > (szczególnie, że będzie miał wyłączność na internetu pewnie wtedy :)

    Nie do konca tak jest. TP jesli wybuduje siec to nie bedzie miala
    wylacznosci. Jest po prostu zobligowana do tego, aby udostepnic swoja siec
    (nawet ta nowowybudowana) konkurencji. Dlatego tez za wszelka cene nie chca
    tego robic.

  • 5. Data: 2008-08-29 05:54:05
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    RP pisze:

    > Są tacy co poza &TP i Netią nie widzą nic.
    > Reklamy w TV to rzecz święta.
    > R.

    Netia zostala wybrana tylko dlatego ze maja 50m od osiedla swoja
    infrastrukture. podejzzewam ze tepsa powiedziala by BMT, o UPC mozna
    zapomniec. no jest jeszcze w poblizu TK.

    Reklama nie ma tu nic do rzeczy, liczyl sie czas...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 6. Data: 2008-08-29 05:58:13
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    crazy bejbi pisze:

    > gdzie masz to osiedle. na pewno bedzie tutaj ktoś, kto ci tą kanalizę
    > zrobi (szczególnie, że będzie miał wyłączność na internetu pewnie wtedy :)
    > Po co Ci Netia ...
    >
    > Wojtek

    Tychy, Wilkowyje. reszte na priv.

    nie ukrywam ze kanalize op robi za swoje pieniazki. my mozemy dac
    projekt i (przynajmniej na start) wylacznosc.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 7. Data: 2008-08-29 06:01:36
    Od: Tomasz Szychta <tszychta@spamerzy_be.leon.pl>

> [...]
    > zapomniec. no jest jeszcze w poblizu TK.
    >
    > Reklama nie ma tu nic do rzeczy, liczyl sie czas...

    Każdy mniejszy operator na Twoim terenie pewnie zrobi to szybciej,
    taniej, z indywidualnym podejściem do klienta, wszystko załatwisz przez
    telefon
    nie będziesz się odbijał od jakichś partyline. W razie awarii usunie od
    ręki a nie za 2 tygodnie jak to bywa w telekomach o których piszesz.
    Napisz jakie to miasto i pewnie mniejszych operatorów znajdziesz tylu że
    będziesz przebierał w ofertach.

    Tomek

  • 8. Data: 2008-08-29 12:19:50
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    > nie ukrywam ze kanalize op robi za swoje pieniazki. my mozemy dac
    > projekt i (przynajmniej na start) wylacznosc.

    wystarczy żeby jeden z mieszkańców zarzyczył sobie innego operatora
    a owy miał chęci żeby tego jednego podłączyć, to wg prawa nie możecie
    dać wyłącznośći.
    No chyba przez (na start) masz na myśli utrudnianie sprawy innym
    przez max możliwy czas.

    Ogólnie to tak:
    e-tychy
    jakaś firma z mikołowa która zrobiła sieć w TBSach w tychach
    coś pewnie się jeszcze znajdzie.

    Marcin

  • 9. Data: 2008-08-29 14:05:22
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Marcin Kuczera pisze:

> [...]
    >
    > Ogólnie to tak:
    > e-tychy
    > jakaś firma z mikołowa która zrobiła sieć w TBSach w tychach

    mowilem o op'ach a nie isp'ach ;)

    z e-tychami (dawniej mediacom) nie gadam. za czasow mediacom'u wszyscy
    wieszali na nich psy zreszta slusznie - teraz podobno jest lepiej...
    podobno;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 10. Data: 2008-08-29 14:20:39
    Od: futszaK <f...@g...com>

    SlawcioD wrote:

    > z e-tychami (dawniej mediacom) nie gadam. za czasow mediacom'u wszyscy
    > wieszali na nich psy zreszta slusznie - teraz podobno jest lepiej...
    > podobno;)

    za czasów 0202122 na tpsa wszyscy wieszali psy i co z tego ?

    pozatym czym się Twoim zdaniem różni ISP od operatora ?

    futszaK